• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Snitte- 5/7-2008

Hello!

Anja: kul att ni hade en bra helg!! klart man bråkar ibland och ni har ju 3 barn ihop, det måste ju uppstå konflikter och så... tråkigt att du känner dig så missnöjd med din kropp.. :( men vill du ner 15 kilo så tror jag att du klarar det!!!!! vi är födda 84 & 83

VÄLKOMNA ALLA NYA OCKSÅ!!!

Waersta: hårligt att du hittade rosen!!!! jätte fin!

jag har också haft en bra helg, jag och brorsan har ju vart i stockholm och sett cirque de solei, jätte bra!!! tyvärr han jag inte besöka några brudbutiker... shoppade inget faktiskt :(

• Englali

Pumpkin: Till klännigsbekymret då, ena stunden tittar jag på en klassisk modell för att nästa sekund drömma mig bort till en "prinsessklänning" med tyll o hela kittet. Sååå kluven!

Ett annat bekymmer är håret... haha, jag är inte klok. Nästan ett år kvar och jag har redan hårbekymmer! Patetisk

• Stjärnis

Hejsan! Kikar in en sväng och visar att jag lever Jag är hemma hos mamsen och paspen och firar födelsedag. Härligt att bli bortskämd hemma och slippa alla vardagsbestyr! Igår var vi och tittade på mönster på tärnklänningar. Mamma hittade ett riktigt fint mönster på en kort klänning med lite drapering i sidan.. Ska försöka gå in lite senare ikväll och läsa vad som hänt i tråden under veckan. Återkommer med kommentarer!

• Tosa

Hej alla tjejer.

Anja: jag kan bara säga att jag och mina sambo har bara 2 barn och vi tjafsar också mycket men det måste man göra vad skulle hända om man bara höll allt inom sig .. tillslut skulle man ju explodera Tjafs hör till... Huvudsaken är att man vet att man äslkar varandra, om det går för länge innan jag och min m2b tjafsar/bråkar så måste jag på nåt sett få igång ett bråk/tjafs för annars funkar det inte hehe... och finns det nå bättre än försoningssex

Vi är 83 och 81 förresten .

Englali: välkommen hit det är jätte mycket trevliga brudar 2be här

• Stjärnis

Oj, vad lång tid det tog att läsa igenom allt! Ni skriver ju så mycket

Pumpkin: Hur har det gått med lokalen?

Anja: Här tjafsas det också ibland.. Vi har än så länge dock aldrig skrikit åt/på varandra eller sagt hemska saker som vi ångrar efteråt. Vi har nog mer surmulna diskussioner. Förstår du vad jag menar? Jag tror däremot att det är sunt att vara lite oense och rensa luften ibland.. Jag tror inte att det är bra att hålla ilska, besvikelse osv inom sig. Det måste ut! Sedan kan man ju försöka få det till ett konstruktivt gräl, vilket iofs inte alltid är det lättaste!

Välkomna alla nya!

Vi är förretsen 27 och 30 i år. Vi kommer vara 27 och 31 när vi gifter oss..

• Pumpkin

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN tror jag att vi har hittat "vår" lokal! Helt tvärtemot vad vi sagt tidigare - det är nämligen en restaurang - men det känns värt det. Fördrink med tilltugg och 3 rätters middag från 359kr, det är ju toppenpris för att vara på restaurang! Åååh så glad jag känner mig, vi ska boka möte och förhoppningsvis åka ut dit nästa helg och kolla och prata

• Englali

Skönt med lokalen Pumpkin. Helt underbart när man känner att ytterligare en bit faller på plats, precis så som man vill. Det var inte farligt pris tycker jag, helt ok!

Mysigt att få ha det på restaurang tycker jag.
    Häromkring där jag bor är det ont om bra lokaler... bokade våran i juli (bröllop 080802) och då var vi verkligen ute i sista minuten konstaterdes det!

• Du & Jag

Nu var det riktigt längesedan jag var innne på BT, tiden bara rusar iväg, och jag hinner inte ens att drömma mig bort i allt underbart som ett bröllop innebär! Tycker mest att jag pluggar hela tiden och inte hinner läsa alla era underbara inlägg, men idag kände jag att det var dax! Har inte hänt så mycket på vår planering inför bröllopet sen senast. Jag får ryck ibland och tycker att allt behöver fixas, men just nu tror jag att det som är mest panik är ok. Kyrka och lokal är fixade, men vet inte datum än. Hänger på det andra paret som bokat samma festlokal som oss! Det som ligger näst i vår planering är väl att hitta en präst som vi kan tänka oss att ha. Får väl ta tag i det till veckan. Skönt att få skriva av sig lite, känner mig nämligen inte på topp just nu, är sjukt trött på att plugga matte och önskar att jag var färdig lärare redan, men var sak har väl sin tid?!

• fdLadye

Jag måste få gnälla lite även om det är väldigt OT
    JAG BLIR GALEN!!!SKVATT GALEN
    Det är alltid någon jäkel som ska sno våran tvättstuge tid.
    Jag fattar inte vi har två tvättstugor på ett hus med 20lägenheter!
    Det är mycket ledig tid och så ska de gå o sno våran tid!
    Fan vad arg jag blir(Urskäkta svordommen!)
    Så nu tog jag ut deras blöta tvätt skrev en grinkärringlapp....
    Och stoppade in våran tvätt.

Gör ni likadant som mig...vi har verkligen kris när det kommer till rena kläder.

Vi är 83 båda två.
    Vad vart det för lokal då pumpkin?

• jeeksa080823

Hej på er.
    Jag är 79:a och m2b 75:a.

Pumpkin: vilken restaurang är det? Låter ju jättebra! Hoppas verkligen att ni äntligen hittat er lokal!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7