• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

Jag borde verkligen gå och lägga mig.. Har grejat hela dagen och precis lagt ner penseln. Har äntligen tagit mig ann den fula panelväggen på övervåningen. Är det något jag är bra på så är det att måla.

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-29 23:46:30 följande:

vad härligt att det är fler som är vakna!!! Trodde jag var ensam här
  • Anja 19 juli 2008

Waersta

haha ja, sånt där är ju typiskt... Hmmm tror att jag hade tänkt som din make där

Leta ringar= romantik = barnfritt = fnittrig nyförälskelse=sex all night på hotellrummet= sena frukostar etc

• Anja 19 juli 2008

Waersta...

MÅla, ryyyyyser... bara jag hör det ordet så vill jag kräkas... haha

Vi har målat om så många ggr och stressat m ommålningen av ena sovrummet, hallen och tapetseringen av köket nu inför försäljningen så jag vill banne mig inte se en målarpensel på flera år nu

vad duktig du är

• Waersta

Shit, jag får nog tänka om då. Jag åker gärna utan barnen.. men tänkte se det som en liten semestertripp med familjen. Har lite dåligt med barnvaktsfolk. Speciellt någon som kan ha dem i tre dagar. Min mor har sömnapné och orkar inte med dem.. Min mormor är så virrig, trots sina 62år, så henne litar jag inte på. Det skulle vara m2b syster, men jag vet inte om hon vill ha dem i så många dagar heller..

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-29 23:48:56 följande:

Waerstahaha ja, sånt där är ju typiskt... Hmmm tror att jag hade tänkt som din make där Leta ringar= romantik = barnfritt = fnittrig nyförälskelse=sex all night på hotellrummet= sena frukostar etc
  • Waersta

Håller med!! Vi kan också vara vääääldigt osams, men det går i perioder och så kan man säga att det hänger väldigt bra ihop med sex, mycket sex= lite bråk. Lite sex= mycket bråk. Det är som om det måste ut någonstans.

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-29 23:44:11 följande:

Men vår spaweekend fick mig verkligen att känna att vi fortfarande har gnistan lixom såååå skönt och så behövligt! Man jobbar mkt, man har tre barn, mkt med hemmet, försäljning av lägenhet osv, stress över ekonomi, tja, massor av saker som gör att man är lättretlig osv, så vi har nog verkligen kommit ur en ond cirkel av irritation och småbråk nu hoppas jag! Ibland får jag intrycket här inne att inga andra blir irriterade på varann eller bråkar, eller tvivlar eller känner sig nere, besvikna på den andre etc, så jag vågar knappt säga nåt när jag känner så.jag älskar daniel, det VET jag ju och jag vill vara med honom och jag är superkåt på honom, vill ej ha barn m nån annan osv... MEN han gör mig galen ibland och i perioder så bråkar vi så att det tjongar om det!Sådär, då fick jag ur mig det. SKÖNT Men just nu är vi kära så kära *asg*
  • Waersta

Fast om du fick se hur det såg ut hemma hos oss så skulle du inte tycka att jag var så duktig..

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-29 23:50:13 följande:

Waersta...MÅla, ryyyyyser... bara jag hör det ordet så vill jag kräkas... hahaVi har målat om så många ggr och stressat m ommålningen av ena sovrummet, hallen och tapetseringen av köket nu inför försäljningen så jag vill banne mig inte se en målarpensel på flera år nu vad duktig du är
  • Anja 19 juli 2008

Haha jooodå, det hade jag säkert !!!

Jag vet ju själv hur mkt jag orkar med och hur högprioriterat det är m städning

Jag är lixom innerst inne ett kontrollfreak och mår apdåligt över att ha det stökigt, jag AVSKYR det men det ser ändå för jä..ligt ut här, för jag ORKAR inte!!! Det är den hemska sanningen. Jag PALLAR inte städa, för med tre barn så måste man ju för sjutton städa JÄMT.

Det är ju inte fint i fem minuter ens, så vem sjutton ORKAR !!????

• Anja 19 juli 2008

Haha jooodå, det hade jag säkert !!!

Jag vet ju själv hur mkt jag orkar med och hur högprioriterat det är m städning

Jag är lixom innerst inne ett kontrollfreak och mår apdåligt över att ha det stökigt, jag AVSKYR det men det ser ändå för jä..ligt ut här, för jag ORKAR inte!!! Det är den hemska sanningen. Jag PALLAR inte städa, för med tre barn så måste man ju för sjutton städa JÄMT.

Det är ju inte fint i fem minuter ens, så vem sjutton ORKAR !!????

• Englali

Hej!

Jaha... känns som om det här är en tråd för mig. Bröllop 080802... bara att slå sig in i listan eller? Såg att det var fler med samma härliga datum att längta till.

• Waersta

Välkommen och godnatt. Nu pyser jag till sängen.

Englali skrev 2007-09-30 00:07:00 följande:
    Hej!Jaha... känns som om det här är en tråd för mig. Bröllop 080802... bara att slå sig in i listan eller? Såg att det var fler med samma härliga datum att längta till.
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7