• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

jag har ju bara två barn.. vi har sagt att vi börjar verkstaden igen efter bröllopet. Det får bli sista..

Godnatt!

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-30 00:02:12 följande:

Haha jooodå, det hade jag säkert !!! Jag vet ju själv hur mkt jag orkar med och hur högprioriterat det är m städning Jag är lixom innerst inne ett kontrollfreak och mår apdåligt över att ha det stökigt, jag AVSKYR det men det ser ändå för jä..ligt ut här, för jag ORKAR inte!!! Det är den hemska sanningen. Jag PALLAR inte städa, för med tre barn så måste man ju för sjutton städa JÄMT. Det är ju inte fint i fem minuter ens, så vem sjutton ORKAR !!????
  • Anja 19 juli 2008

Natti natti waersta...

härligt med en trea

allt blir så komplett när trean kommit på nåt vis. Vet att det är en kliché som alla med tre barn använder sig av, och jag hade känt exakt samma om vi fick en fyra, men ändå

• Englali

Haha nyfikna får ni gärna vara!

Kommer från ett litet ställe utanför Kalmar.
    Blir ett klassiskt kyrkbröllop (efter långa övervägningar och diskussioner). Ett 60-tal gäster tror vi, filar fortfarande på listan.

Kyrkan är bokad, lokal är bokad, cateringfirman är bokad, solist är bokad, bestman tillfrågad... tja, vi är en bit på väg iaf.

Svåraste besluten kommer bli min klänning o blommor... jag e världens veligaste i de frågorna har jag upptäckt. Varför vill man sååå himla mkt?

• Anja 19 juli 2008

Kalmar vad kul...

jag är född i kalmar

Uppväxt i Högsby. Flyttade därifrån när jag var 13 men har min pappa, farmor och farfar och farbror m familj kvar där.

Min bror har bott i Kalmar i en del år och hans föredetta flickvän bor där. Han är född 80

Hur gamla är ni?

• Englali

Ser att du är från Kalmar fårn början... då känner du ju till Mönsterås

• Anja 19 juli 2008

Vi är:

jag född 74

sambon född 73 så vi är nog bland de äldsta här tror jag minsann, eller?

Hur gamla ÄR ni egentligen här inne. har fått intrycket av att det är många unga här inne!

• Englali

Jag är 23 (24 om en dryg månad) född 83 och min blivade är född 80

• Anja 19 juli 2008

Självklart känner jag till Mönsterås, fniss fniss

Min pappa jobbar faktiskt där. Han är lärare på någon skola där, vet dock inte vilken??? Något gymnasium? Om det finns där? Ingen aning *asg*

• Englali

Ahh... så farligt är det väl inte. Iofs har jag inte varit här inne så länge så jag har inte så bra koll på folks åldrar känner jag.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7