• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Tosa

Ja det är helt sjukt, man har väntat på den här dagen hur länge som helst. det är ju precis vad man drömt om hela sitt liv... att få planera och fixa inför sitt bröllop..

• Pärlplattan

AH!!! Ni sitter här och diskuterar lokal märker jag... Som vanligt har jag blivit förvirrad bara för att jag är gift. VI SKA JU OCKSÅ HA EN LOKAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hade väl förträngt det (hur kunde det hända????). Det är ju bra att det finns en tråd där man blir uppdaterad när man sjäv seglar omkring bland molnen..

Shit. Aja. Det är väl bara att ta tag i det då.. Fast vi hade ju en på G förut, så vi kanske kan kolla med dom igen, alltså, maj-juni är man ju inte ensam om att ha bröllopsfest direkt..

Nu ska jag gå ut och försöka mig på en promenad, samt, lägga på min nya och fräna körkortsbild.. Givet att namnunderskriften blev i risigaste laget, trots min idoga träning, men, men.

Pumpkin - TUR för dig att du inte skrev nåt!! Fast min make kollade ju upp det, och på hans sida stod det att han var förlovad, så jag vet inte.. Vi kan ju, om någon nu skulle kommentera det, låtsas som att vi inte förstår något alls.

• järvedsullis

själv brottas jag med valet mellan två olika lokaler.... den ena är inte världens mysigaste, en bygdegård där allt finns men inte alls så mysig som sagt var och vi måste hitta någonstans att ha vigseln.
    Den andra, en hembygdsgård med många möjligheter till mysiga inramningar kring vigsel och middag, lite mer att fixa med, litet kök, bara 70 kuvert, vi skulle behöva 112...

mitt värdpar menar att skulle vi vilja vara vid hembygdsgården så tar dom på sig att fixa det mesta, men hur mycket kan man kräva av ett värdpar?

kan ni ge mig några kloka råd, hur skulle ni göra?

• Pumpkin
    Tosa: Det är helt normalt att vara fånig när man planerar bröllop Fått något mail än?

Pärlplattan: Haha, hade du verkligen lyckats förtränga att ni måste skaffa lokal? Hur kul som helst ju

järvedsullis: Om de säger att de kan fixa det så låt dem göra det då.
  • Bellanote

hade inte tänkt att ha favor för gästerna men sen hittade jag små söta på marthas stewarts sida som man gör själv.

bara vanliga kakor som man spritsar på namnet på och lite cellofan om. taaadaa färdigt

testade ju att göra egna namnlappar igår och det vart redigt fränt faktiskt så de ska jag göra.

• Pärlplattan

Pumpkin - Oja. Det hade jag.

Hur lång tid tar det att få ett nytt pass?

• Tosa

Pumpkin: nej jag har ju inte fått nå mejl ännu men jag tittar mejlen konstant Hon skrev i ett mejl tidigare att om jag beställde den nu så skulle jag få den i början på december så nu kan du ju tänka dig att jag längtar till december och då är det ju snart jul också och det är min absoluta favorit högtid kan det bli bättre Helt till mig gud vad jag längtar... tänk sen när ag får hem den och får prova klänningen för första gången hel häftigt... ni förstår ju precis hur jag känner

• Tosa

Tänkte bara höra med er här vad ni tycker..
    Ska jag ha tiara eller ska jag ha små blommor precis som på bilden i mitt galleri...
    vill jätte gärna höra va ni tycker...

• Englali

Hej hej! Im back... äntligen denna jobbdag över, pust!!

Tosa: Lite beroende på vad du ska ha för frisyr. Har du tänkt som på bilden? Vad ska du ha för klänning? Min smak är ju att det blir lite "renar" med en tiara. Lite blommor här o där kan lätt bli för plottrigt tycker jag. Fast bilden var väldigt fin, tyvärr håller sig kanske inte en sån lockig utsläppt frisyr sig fin hela dagen. Som sagt, blommor eller tiara, beror på allt du ska ha till tycker jag.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7