• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Alvaereva: Tycker posten aldrig kommer när man väntar på den

• Waersta

Jag bor i Östansjö, nära Örebro, Ringen finns i mitt galleri.. men jag ska ha en liknande, egendesignad. Ska åka och titta på schalinsringarna med.. vill se hur de passar ihop men den jag har. :)

Alvaereva skrev 2007-09-05 11:35:21 följande:
    waersta, vart bodde du? vad är det för ring? jag köpte min ring här i södertälje till 30% billigare pris. en schalinsring. kanske att din ring finns här också? (om du bor i närheten)
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

hmm det låter inte så jättesnyggt att ha sängen inne i hyllan även om ni tar bort hyllplan osv... Då kommer ni ju att ha hyllans kanter utanför sängen. Det hade stört mig nåt enormt, fniss... Tror det skulle se aningen skumt ut.

Däremot om hyllan är kortare, 3 dm eller 8 dm, det gör ju ingenting. Bara man centrerar den så att den är i mitten! alltså om den är 4 dm för kort, så måste man ju ha 2 dm på varje sida lixom... Äh fattar du hur jag menar!! ;)

• Mrs  B

Nu är jag hemma från intervjun igen och det gick superbra. Fler är kallade men förhoppningsvis är allt klart till på fredag.
    Hoppas, hoppas, hoppas........
    Inte det jag är utbildad till, men ett jobb är ett jobb och det kändes bra när jag var där med barnen, personalen och lokalerna.

Fick ett tråkigt besked precis innan jag skulle köra. En barndomskompis pappa gick bort i måndags. Min kompis bor på Nya Zeeland sen 10 år, men hennes pappa här i stan, så jag blev förvånad när hon ringde. Är du hemma igen? frågade jag för det var så bra ledning i telefonen, men det var hon inte. Hon och hennes man kommer "hem" om en vecka för begravningen så jag lovade henne att jag skulle kontakta våra andra barndomskamrater som vi umgås med när hon är hemma.

Nu börjar det bli lite mycket......
    Intervjuer, nytt jobb (?), vik, dagistider att passa, bröllopet och så nu begravning.......
    Först händer inget och sen händer allt!!!

• Anja 19 juli 2008

usch så hårt och elakt mitt inlägg lät... huvva...

INTE alls meningen :) :) :)

Var bara tankfull liksom, satt och tänkte på hur det skulle se ut. F´låt...

Det är man själv som ska vara nöjd! ingen annan!!! :)

• Waersta

Vi möblerade om vi vårat sovrum igår.. blev inte bra. eller jag vet inte.. kanske bättre än innan, borde lägga in bilder på sovrummet så vi kan få lite experthjälp istället.

• Anja 19 juli 2008

Blivande fru rosenqvist

kul att du är tillbaka :)

När var det ni skulle gifta er?

förstår att du har fullt upp med att planera din 30-årsfest! Låter stort!! Minns inte ens vad jag gjorde på min 30-årsdag. Vet bara att jag var gravid IGEN och inte tyckte det var lönt att göra nåt speciellt, för jag kunde ju inte dricka alkohol *asg*

Hemskt va ;)

Ha inte ångest över pizzan... Jag åt faktiskt oxå en pizza igår! Det tar jag igen tänker jag. Har äntligen börjat ta tag i vikten och har hållit på ett tag så när jag gör nåt sånt så känner jag inte längre ångest utan vet att jag inte kommer falla dit, utan fortsätta kämpa.

man måste unna sig nåt oxå!

:)

Jobbigt med nerv i kläm. Jag får ofta det mellan skulderbladen vilket oxå leder till huvudvärk. Kan ju sitta i LÄNGE. inte kul!

Hoppas du kommer hinna skriva lite mer här inne nu :)

• Anja 19 juli 2008

waersta

Sånt kan verkligen funka ibland... Själv blir man lätt hemmablind! SEr verkligen inte vad som vore bästa möbleringen, eller om där är för mkt möbler så att nåt måste slängas ut typ...

Lägg ut bilder så att vi får se :) Vore jättekul juuu :)

• Pumpkin

Anja: Ingen fara Alla är vi olika, jag skulle störa mig grymt mycket mer på en för kort hylla än att kanterna på hyllan bildar en slags "ram" runt huvudänden av sängen. Har sett den typen av lösning förut ("ramen" alltså), men aldrig med en EXPEDIT. Är osäker själv nu, jag vet att det var en galen idé, men problem som är svåra att lösa har en tendens att driva mig till galenskap Äh, vi får väl se hur vi ska lösa det... Problemet är ju att vi inte får plats med ett sängbord på min sida av sängen, så vi måste komma på en annan lösning.

Mrs B: Kul att det gick bra på intervjun! Men jag förstår att det känns som att det börjar bli lite mycket nu, inte kul med din kompis pappa

• Alvaereva

blivande fru rosenquist:
    jag åt också pizza igår ;)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7