• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Viktklubben är superbra!

nufruandersson skrev 2007-09-04 10:51:28 följande:
    anja ja ändra på bilder skulle jag med vilja väger nu pendlar hela tiden från 72 till 68 vill ned till 60 vägde innan första grav 55 åå juva tid då man åt vad som helst utan att gå upp i vikt.aftonbladet är dem bra med vikt klubben?
  • nufruandersson

Pumpkin ok låter bra .
    vill du säga komentarer om dem positiva och de negativa

• Waersta

Nää.. vad tråkigt.. inget roligt om man känner så..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-04 10:47:07 följande:

Usch, det känns så jäkla trist att säga det, men jag saknar faktiskt gamla BT. Känner inte alls samma lust att hänga här längre, det är nästan så jag känner lite motvilja till att gå in här Riktigt trist
  • Pumpkin

Tycker det bara finns positiva saker. Framförallt att man lär sig att sätta ihop måltiderna på rätt sätt, hur mkt olika livsmedel innehåller osv.

• Pumpkin

Nej, det är ju lite trist faktiskt. Samtidigt som jag ju vill hänga med människorna här i tråden och det finns häftiga funktioner - men den här designen osv, "it rubs me the wrong way".

Waersta skrev 2007-09-04 11:11:34 följande:
    Nää.. vad tråkigt.. inget roligt om man känner så..Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-04 10:47:07 följande:
  • Pumpkin

Jag känner bara att om jag ville hänga på FL och diskutera bröllop så skulle jag göra det, men jag valde BT och då känns det ju inte så jäkla kul att det numera är mini-FL...

• Alvaereva

pumpkin:
    tråkigt att du känner så.. men det kanske går över när du vant dej? vi är ju samma gamla vanliga BT-folk iallafall!!

• Pumpkin

Borde ju vara van vid upplägget redan, hänger ju på FL sen tidigare

Men ja, jag kommer ju inte lämna tråden, absolut inte. Jag önskar bara att det kändes lite roligare. Men det kanske kommer när alla hittar tillbaka osv

Alvaereva skrev 2007-09-04 11:24:29 följande:
    pumpkin:tråkigt att du känner så.. men det kanske går över när du vant dej? vi är ju samma gamla vanliga BT-folk iallafall!!
  • Snitte- 5/7-2008

Hello girls!

Jag sitter på uppsala sjukhus med en kompis som är under observation.. lite konstigt, inga telefoner får has på... känns jätte konstigt att inte kunna bli nådd... tur att internet finns :P

pumpkin: nä, tycker också det blev lite synd när de gjorde om såååå mycket, visst uppdateringar är kul men nu blev det ju precis som Fl... :(

Anja: njej jag tycker du fick med många bra tips... speciellt det där med blommor och färgklickar här och där tror jag är viktigt!

Vad duktiga ni är med vikten tjejer! jag var ju jätte duktigt ett tag och gick på GI och blev nöjd... nu har jag gått upp nästan 4 kilo igen... :( suck... ska ta tag i detta igen... någon gång.... tsss

• Alvaereva

uhh, nervööös. jag ska träffa min advokat idag och gå igenom skadestånd och grejer. ska strax åka..
    blev misshandlad för över två år sen och det ska tas upp nu.. vilken tid det har tagit alltså!! rättegången eller vad det heter är i oktober.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7