• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Alvaereva

anja:
    håller tummarna för att budgivningen går bra!

mrs b:
    skönt att allt var bra med bebben!!

• Pumpkin

Gokväll tjejer! Vad har ni för er då? Själv har jag precis ätit en väldigt god, väldigt sen middag och känner mig nu redo att sova gott - speciellt eftersom min kropp värker och darrar efter ett hårt träningspass på gymmet

Mrs B: Härligt att allt verkar vara bra med bebisen

Snitte: Usch, inge kul med epelepsi Är det nånting hon haft länge?

Alvaereva: Läskig typ det där, skönt i alla fall att advokaten tror att han får sitt straff!

Anja: Du har minsann varit riktigt duktig idag, blir mäkta imponerad måste jag säga! Kul att mäklaren tycker att er lägenhet är så fin också, budgivningen kommer säkert att bli het
    Det måste vara trist att inte kunna sova tillsammans utan att behöva dela upp sig sådär? Låter inte så roligt... Hoppas ni hittar bra sängar och att nya radhuset var till belåtenhet

• Mrs  B

Ibland är mn allt blödig.....

Har precis sett Gilmore Girls där Lorelai sjöng "I will always love you" för Luke. Det var så fint och jag tycker verkligen att de ska vara tillsammans.

Om man nu gråter för detta hur ska det då gå nästa lördag?????

Nu är det snart läggdags, har ju en intervju imorgon men är osäker på om jag verkligen vill ha tjänsten eller inte. Behöver ju ett jobb men jag vill vara i skolan och inte på förskolan.
    Får väl ta ställning om jag nu blir erbjuden tjänsten!

• Anja 19 juli 2008

Mrs B

Jag grät som en tok när jag såg det avsnittet för länge sen (ser usa-takt), såååååååååååå himla känsloladdat!!!! :)
    Vad underbart att ha hört hjärtljud och att allt är bra med bebis :)

Alvaereva

blä för den där killen. Usch så obehagligt!!! Hoppas att han får ett rejält straff (hmm eller kanske HJÄLP med sig själv och sin relation till alkohol). Det låter lagom labilt, hans beteende!

Pumpkin...

om jag ska vara HELT ärlig så tycker jag inte att det är ett dugg jobbigt att sova utan varandra *asg*

Jag vill läsa på kvällen, han vill sova direkt eller se på tv. Tv i säng är det absolut VÄRSTA jag vet. Kan verkligen inte somna om någon tittar på tv när jag måste sova för att jag ska upp och jobba (tro mig, detta har lett till många bråk där vi båda verklien tycker att vi har rätt coh att våra egna argument och behov är viktigast ;) ) Han snarkar, jag är lättväckt som få och har supersvårt att somna om. han vill ha det kallt i rummet, jag vill ha det lagom. Han vill ha öppet fönster, jag avskyr det. ´Jag vill ha det helt mörkt och helst stängd dörr, han MÅSTE ha öppen dörr annars börjar han hosta som en galning etc etc...

jag kan gå på i all evighet om hur fruktansvärt okompatibla vi är i sängkammaren (när det gäller att sova, hehehehe) :D

Men vi får väl se hur det går! snarkar han så kommer jag att gå ner och lägga mig på soffan, så är det bara, för jag blir gråtfärdig av ilska över det och vill nästan slå honom på käften. Jag blir riktigt dålig av att ej få ordentligt m sömn, får migrän, mår illa och är helt skakig. Alltid varit såååå beroende av min nattsömn och har som sagt jä.ligt svårt att somna om ifall jag blir väckt. Så NÄÄÄÄÄ jag vägrar sova med en snarkare. för tillfället är fogarna min räddning från sömnlösa nätter *asg*

• Alvaereva

anja:
    beundrar dej verkligen som hinner så mycket på en och samma dag! herregud, du måste springa som en skållad råtta och fixa och dona överallt.

• Anja 19 juli 2008

Ina

haha nääää jag brukar inte riktigt springa på detta viset! Men nu har det varit lite extremt på sistone i och med att mäklaren skulle komma idag och att vi skulle på visning :)

Länken där var alltså till bilderna på radhuset som ju ej är klart men innerväggar och trappa och sånt står där det ska. Är kanske svårt att fatta VAD som är VAD, men nu har jag lagt ut bilder iallfall :) Ni får såklart jättegärna titta och kommentera i bloggen! :)

kram kram

Anja

anjasvillha.blogg.se/1188939738_radhuset.html

• Anettan73

Anja- Så skönt att flytta till större då...
    Var i Lund e dessa??? Läste om det nya området som fått fukt i vissa hus. Det e inte där hoppas jag...

Vi e inne på att bygga på höjden. Vi tycker att vi har för litet.

Komunen har redan godkännt det. Vi trivs så brahär så vi vill INTE flytta till större. Sen har vi precis renoverat färdigt + har vi ett uterum på 30 kvm m värmegolv så man kan även vara där vintertid....

• Pumpkin

Anja: Haha, låter som att du har en riktigt jobbig sambo Själv somnar jag gärna på soffan, eller går och lägger mig där om det är för varmt/trångt/sambon snarkar, men att alltid sova på annan plats än med honom skulle jag inte gilla.

Huset ser ut att bli jättefint!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

haha ja eller så är det JAG SOM ÄR JOBBIG som är lättväckt, ej kan somna om, vill ha det nattsvart i rummet, vägrar ha öppet osv, hehehehe... Iallafall tycker HAN att det JAG som är sååå omedgörlig *asg* ;)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7