• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Sister of the Night: Bugar och bockar för berömmet

Tant brud: Tänk bara på att verkligen tjata om GULD-slingor!! Jag lyckades efter flera försök övertyga min frissa om att jag ville ha guldslingor i mitt hår och inte blonderat, men jösses vilken tid det tog Nu har jag massor med läckra guldslingor i mitt hår och det glittrar verkligen som guld i solen.

Jag vill också ha en katt!!!!! *mjau*

• zukigirl

Simsalabim :
    Vaddå sent!!?? Det är ju nu som det är som bäst!!

• zukigirl

Jag vill oxå ha en kisse! Sambon är superallergisk mot pälsdjur... Jag som alltid har haft katter och hundar, hästar och vandrande pinnar....ja ni vet. Morsan vart galen på mig!

• sharya

Fånig, patetisk och stenålders är de mildare formerna av förolämpningar jag fått höra av mina tre. För att inte tala om alla kommentarer om att jag borde banta, träna, sluta röka m m. Tacka vet jag hunden, hon klagar aldrig på mig.

• zukigirl

sharya :
    Muuaahahahaha... Jag känner igen det där... Har för mig att jag fått höra pucko från mina med!

• sharya

zukigirl: Pucko är också en av de snällare varianterna. Vad sägs om t ex klimakteriekossa? (Men det säger de bara en gång....)

• carina6 nu gift

Hej sällar mig också till denna sida då jag är en 42 åring med 6 egna barn och ett styvbarn min blivande är 44 år

• Lady o Lufsen

Hahahahahahaha

Jag säger ju det- vilken nivå på moral har "dagens ungdom"????
    "Fast det säger dom bara en gång..." Way to go Sharya!!!

• Meddelande borttaget
  • zukigirl

fasen... jag fastnade i filtret med mitt inlägg... Skrev att en av mina söner bad mig hålla k*ften (tror det var det som fastnade i filtret)Men det gjorde han oxå bara en gång eftersom hans bröder fick åka till Laserdome medans han fick vara kvar hemma! muuahahahah

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!