• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Lady o Lufsen

Oj, en ungdomlig inkräktare!!!
    Välkommen du unga mö!

• Duchess

*kikar in bland tanterna*

Kul tråd! Jag är inte på BT så ofta nuförtiden, men känner igen många trevliga nick här i tråden :)

Själv fyller jag 37 i höst, och gifter mig i sommar med sambon. Ingen av oss har varit gift förut, så det är premiär. Men det ska nog gå bra.

Är väldigt glad att jag inte är tio eller femton år yngre - då hade jag varit en riktigt odräglig bridezilla :D Nu har vi fyra veckor kvar, och jag vet ännu inte hur placeringskorten ska se ut....

• Kaffemoster

Jag är 44 och varit gift i 3 år .. men kan bara inte slita mig ifrån detta forum ...
    Skulle inte heller vilja vara 20 igen ... men kanske 35 :)

• Dallas

Hej!Här är en till!
    Jag fyllde 35 i februari, min man är 44. Vi gifte oss i februari efter 16 år ihop. Vi har en tjej på 15 (hormoner...puuusssssttttt)och en grabb på 11.

• hemligt, HA

Oh, denna tråd höll jag på och missa! Jag trodde nästan jag var äldst, fyller 41 i höst. På lördag, då byter jag namn. Vet inte riktigt hur jag funkar för tillfället men pirrigt är det och inte vet jag varför. Borde ju ha livserfarenhet att luta mig tillbaka på och bara njuta men ack nej.

• Glitterkråkan

Jag är 40, gifte mig förra året. Varit gift förut och har tonåringar. Nye mannen är 34.

Har nog haft en liten 40-årskris, larvigt nog, det trodde jag inte att jag skulle få!
    Men känner nu att det är skönt att äntligen komma till rätta med sig själv, slippa skämmas och haka upp sig på en massa saker när det gäller utseende osv.
    Självkänslan är bättre även om man alltid får arbeta med sig själv, det hör väl livet till!

• zukigirl

Jaha... Här är man borta bara ett par timmar och då bara ramlar det in inlägg! UNDERBART!
    Visst är det härligt med all den klokhet man besitter i "vuxen" ålder! Och visst är det härligt att kunna tänka "det här borde jag inte göra i min ålder men det skiter jag högaktningsfullt i!" Ja menar modet att våga gå emot strömmen har iaf för mig kommit med dom grå håren.

Lady o Lufsen: Min äldste är 20 år! Och den yngsta är 8. Så jag har inte bara små barn...

Rix: Starkt jobbat! Jag har 5 st.

• hemligt, HA

Ja visst gör man lite mer som man vill, varjefall i vissa lägen!
    Håller med Duchess at hade man varit yngre hade bridezilla varit enormt utvecklad, nu låter jag det sippra fram lite då och då.

• zukigirl

hemligt, HA :
    Det lät bra! Sippra fram.... Så är det här med emellanåt. *pust* Vilken tur att jag inte är 20!

• hemligt, HA

Jag är en sån där bridezilla slog det mig precis. Kan ta min ålder och dänga den i väggen i detta läget för nu är det kört!
    Jag har presenter till mina gäster. Inslagna i vackert rött papper med dubbelhäftande tejp(får inte synas). Sen att det är en present dom kan använda varenda dag länge länge, de ni.
    Det är så oromantiskt men vänligt mot våran jord som diskmedelsbehållare från NaturskyddsFöreningen. Vem hade trott detta?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!