• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Tant Brud

Lady o Lufsen:
    Tack. Jo, ibland är man klokare, men ibland far ju känslorna och tangenterna iväg ändå

bellarina:
    bär din ålder med stolthet! Jag känner mig inte heller gammal, utom när jag är inne på BT ibland. Och då är jag GLAD att jag inte är 20 längre

Vi ska gifta oss om ungefär två månader, för första gången i våra liv. Bättre sent än aldrig! skrev vi i inbjudan.

Vi har två barn, 7 och 3.

• Lady o Lufsen

Vilka "små" barn ni har!??

Här sitter en kärring med "förklimakteriska besvär" som ska tampas med PMS-iga tonåringar...

• Rix

Jag är 36 och tillsammans har vi 9 ungar mellan 1,5 och 15 år. Bröllop i december.

• Tant Brud

Ja, det är väl det normalaste att ha tonåringar när man är fyrtioplussare.
    Men alla är ju inte normala, och tur är väl det

Jag hade faktiskt bestämt mig för att leva singel och barnlös, och kommit tillrätta med det, när jag träffade min man, och fick ändra på alla mina invanda vanor *pust, pust*

Vi är hemskt lyckliga

• helenrik

Jag fyller 38 på måndag och gifter mig nästa lördag 7/7.
    Det märks i vissa trådar att det är många som är yngre. Håller med om att det ibland skulle vara kul att kunna gå in och kika på en profil och hålla kontakten som i Familjeliv.

• Lady o Lufsen

Rix :
    Men hjälp! Nio....jag ska aldrig mer klaga på att jag har händerna fulla med mina två...

• Ab fab

Ja ibland känner man sig skönt erfaren när man läser andra diskussioner. jag vet vad jag gillar o inte, jag kan hantera mina sociala sammanhang utan att vara rädd för vad andra tycker.

men jag gillar BT mycket, har lärt känna ett underbart gäng av brudar i min hemstad. Yngst är 25 o jag är äldst med 43.

• bellarina

Tant Brud

tack det värmde.

Konstigt att även om man inte känner sig gammal själv så har omgivningen en fantastiskt förmåga att tala om att man är gammal.

• Joleen

Hihi, rolig tråd. Ville bara erkänna att jag tjuvläser!

//22-åringen

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!