• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Va!? Vaddå lägga sig!? Här håller vi flaggan i topp. Sova kan man göra när man blir pensionär! Och det dröjer ju inte så länge...

• Lady o Lufsen

Vad jobbar du med? Är det pga jobbet du bor där eller var det mannen i ditt liv?

Jaha ja...tjugo frågor från en nyfiken tant...

• Lady o Lufsen

Jag har varit inne på en annan tråd...Kan någon av er berätta vad en banansjal är bra till och kan någon länka en bild? Känner mig verkligen gammal nu- vad faan är en banansjal???

• hemligt, HA

Vem har sagt sova??
    Fly away whit me...
    Den sexuella höjdpunkten SKA inträffa efter 40!. Stackars gubbe, ....

• silvera

Blev 35 i december, har just nu nio(!) perserkatter här hemma, men inga barn.
    Än...

• Lady o Lufsen

Oh, silvera! Perser...åh, jag hade en gång i tiden två perserkatter...

• zukigirl

Lady o Lufsen : Men det var fan vad du tjötar om den där banansjalen!!! Okej, jag erkänner, jag har heller ingen aning!

• Gotland-08

Banansjal... ingen aning! Vilken tråd var du inne på?

• Lady o Lufsen

Hörru du Zuki- med ålderns rätt så får jag vara tjatig, så det så!!!
    Vad vet du? Jag kanske har dåligt närminne (som man kan få med stigande ålder) och glömde bort att jag redan har frågat, har du tänkt på det?

• silvera

Banansjal, är precis som carina6 beskriver det. En låååång sjal, som är lite bredare bak, (eller på mitten om man så vill) som man antingen kan ha löst hängande fram, eller dra tåtarna bakåt, och knyta på ryggen.

Carina6 skulle få låna min brudklänning, men nu så behöver hon inte göra det, då hon håller på att sy om sin egen klänning, men hon behöver en sjal till. Jag har en banasjal, men vill nog inte låna ut den, eftersom den kostade massor.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!