• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • hemligt, HA

Nu kom våran "Pissenisse" in, inte ens våran gillar regn. Hundarna har varit ute och fått sina prommissar, brukshunden hon skiter i vilket väder, men den andra primadonnan, hua! Mitt alter ego. Ungarna (14 och 12) kan man knappt säga åt att -Gå ut och lek, det är sommarlov!.
    Bara det slutar innan lördag, regnet.
    Gråa hår, det har jag till alla som önskar. Funderar på att färga av håret för att se vilken nyans det kan tänkas vara. Blev gråhårig redan vid 22 det upptäckte en kompis alldeles överförtjust, sen är det färgat. Några månadslöner för en frissa blir det under alla år.
    Hm. Vad har din hårfärgning kostat i månadslöner? (kunde inte låta bli)

• Sister of the Night

Nä det är klart, varför vara ute i blasket om det finns en skön fåtölj? ;)

• Dallas

hemligt,HA

"Gå ut och lek,det är sommarlov"

Jag testade på 15-åringen nu..... Som svar; Höjda ögonbryn, suck, fan va löjlig du är!
    De är då för goa

• hemligt, HA

Dallas,
    enl min är jag patetisk ,-)

• Sister of the Night

Hihihi... när man läser era inlägg blir man verkligen sugen på barn! Att ens lilla avkomma kallar en för fånig och patetisk... :D :D :D moahahahahaaaaaaa

• Dallas

Visst är det skönt att ideligen få höra såna härliga benämningar

• Sister of the Night

Jag har ju inga avkommor Än

• Dallas

Sister
    Men man är så fantastiskt snäll o go när man öppnar plånboken eller är "taxi". Det händer i och för sig ganska ofta

Nu tycker hon att jag är tröttsam som absolut SKA se på Morden i Midsummer. Jag sa då ; Gå ut o lek! moaaahahahahaaaa

• Sister of the Night

Moahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Hm, den ska vi med se... *måste slita mig från skärmen..... Nu.*

;) :D

• Simsalabim

Är 41 och har en son som fyller 6 och ska gifta mej för första gången i sommar! lite sent på det kanske? ;)

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!