• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Ab fab

En till.. definitivt över 35. Gifter mig för första gången om två månader

• zukigirl

Lady o Lufsen och Yllo:
    Och varför skulle ni hålla er härifrån? Det är väl tur att det finns dom som redan har gift sig som kan dela med sig av sina erfarenheter!

• zukigirl

lykke07 :
    Skoj! Har du planerat allt färdigt?

• Ab fab

nja... det kan man väl inte säga men har fortfarande känslan av att det löser sig Det enda problemet är att jag skall ha något att ta på mig- skor är klara men sömmerska till klänningen behövs

• Lady o Lufsen

zukigirl :
    Jag håller med dig om att detta forum inte bara har plats för planer om framtida bröllop. Det är bara bra att vi gifta också finns här, tycker jag

• N&N

Gifter oss nästa lördag, 070707! Ni gifta kommer ju med massor av bra råd, fortsätt med det. Kommer aldrig kunna slita mig från BT :) faktum är att jag har börjat knåpa på en sida där det finns tips från min planering och bröllop, alla mina länkar och bilder, festprogram, inbjudan m m. Den frontas efter semestern.

• N&N

Fler som har barn? Vi har två tjejer på 2 och 5 år. Har varit tillsammans i 11 år men båda har pluggat, haft eget företag och annat så vi har inte kunnat ta vår buffert och "göra av" med den på ett bröllop tidigare. I augusti börjar sambon jobba efter att ha pluggat i 6 år, jippie, två inkomster!

• Tant Brud

Känner mig riktigt gammal.. när jag är på detta forum. Jag är nyss fyllda 45. Tycker det är rätt skönt, för det känns som om åren ger lite perspektiv

• Lady o Lufsen

Tant brud:
    Med ålder kommer klokhet, så det är inget du ska känna åldersångest över!
    Fast jag kan hålla med dig- ibland läser man inlägg som får en att undra vilken moral som gäller idag...ser man dessutom att 59,5 ytterligare svar håller med till 100% så undrar man vad man själv står i förhållande till "dagens ungdom"

• bellarina

här har ni en till, är 38år, hinner fylla 39 innan bröllopet i september.

Men näääää, jag känner mig inte gammal.

Man är ju inte äldre än man gör sig...

Nu tror ni bergis att jag är någon "övervintrad" tonåring men inte det heller...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!