• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Lady o Lufsen

Tant Brud :
    Vad bra- då förstår vi varandra!
    Jag håller med dig...färgar inte heller mitt gråa hår och om jag skulle göra det så skulle jag vilja färga det i grått med olika grå/silverslingor!

• Gotland-08

Visst är det lustigt med ålder! Jag kommer ihåg när jag gick på högstadiet (nu lät jag riktigt gammal ) alla kompisar satt och pratade om den perfekta åldern. Mina kompisar tyckte 18 men jag tyckte 20 eftersom då kommer man in överallt. Mina kompisar tyckte 20 var FÖR gammalt...

Nu är jag glad att jag är över 30...undrar hur man känner sig när man är över 50...?

• Yllo

Tant brud: Varför inte slänga i lite silverslingor eller varför inte guldslingor (inte blonderat alltså utan riktig guldfärg)och rosa rosor... vid närmare eftertanke är det nog finar med rosa rosor än röda

• Yllo

Usch ja, jag skulle aldrig vilja vara 18-20 år igen!! Tror att jag ska stanna i åldern nu.. 37 är en bra ålder. Min mamma fyllde 29 år de sista 20 åren av sitt liv Hon ville absolut inte bli äldre än så *hihihi*
    Gråa hårstrån har jag ibland, beroende på hur jag mår helt enkelt. När jag sedan mår bättre så kommer mitt rödbruna tillbaka i de gråa stråna.. Konstig egentligen. Undrar hur ett grått strå helt plötslig kan få färg *fundersamt* Nej, jag färgar det inte!!

• Sister of the Night

Yllo

Guldfärgsslingorna i det grå/bruna håret samman med rosor var nog bland det läckraste jag kan föreställa mig!
    (Funderade lite på förslag till tant brud men kom inte på något som var sådär "Wow!" att jag ville servera det. Men det löste DU! :D)

• Dallas

Gråa hår ja... det kommer ett o annat. Men i mitt mellanblonda med slingor syns de inte så himla mycket. Jag ryckte ur ett retsamt envist strå idag som stod rakt upp mitt på skallen, det syntes otroligt väl de andra finns väl där nånstans.Mamma blev gråhårig redan vid 25.

Ni kattägare;Kan tillägga att i familjen ingår två katter också

• Lady o Lufsen

Åh, Dallas! Katter är bra att ha!!!

• Tant Brud

Ska kanske ringa frisören och höra vad hon tycker om guldslingor. Lät ju lite kul om inte annat
    Tusen tack!
    Och rosa blommor får det bli.
    När jag var ung (ja, 30) sa en arbetskamrat att jag var som Törnrosa -"blek hy, blodröda läppar och hår som ebenholtz" men det var då det

Nej, nu kommer prästen!!

• Dallas

Lady o Lufsen
    Ja de är så mysiga. Idag ligger de ihopkurade på sängen, regnet bara ÖSER ner.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!