• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • sharya

"Fantomen är hård mot de hårda" - gammalt djungelordspråk, tillämpas bäst i kombination med "onda ögat".

• Tant Brud

Jösses, vad händer! Man sitter och pratar med prästen ett par timmar, äter kvaddad rabarberkaka och går igenom sitt livs dag, och så kommer man tillbaka hit till värsta tonårsrevolten

Jag har ju så små barn, de säger mest trevligheter som "jag tycker det är fint med långa bröst" och liknande

Fördelen med att få barn sent är väl att jag är lomhörd då de är tonåringar *HAHAHA*

• sharya

"Mamma du måste börja träna annars ser du snart lika gammal ut som XXXX" (som är tio år yngre än mig). Kommentar från den då tioåriga sonen.

• Tant Brud

sharya:
    Men det är ju en otrolig komplimang

• sharya

Ja, fast det fattade inte han.

• Lady o Lufsen

På tal om barnamun, vilket jag har så himla många o roliga av men nu när vi snackar ålder så kan jag ju dra en relevant för ämnet:

Min äldsta gick i 6-års och av någon underlig anledning pratades det om föräldrarnas ålder (fräckt, om ni frågar mig )varpå min dotter svarar:
    "Min mamma är världens bästa och hon är jätteung!!!"
    "Jaha" svarar fröken"Hur många år är hon då?"
    "Hon är jätteung.....43 ungefär"

Men herreguuuuud Dumma unge!

• Lady o Lufsen

...jaha, och nu gick alla gamlingar och lade sig!??

• Kaffemoster

Nix ... är precis på väg att åka hem från jobbet (bor i USA).

• Lady o Lufsen

Vad är klockan over there?
    Vad skönt för dig att sluta jobba nu!

• hemligt, HA

Japp det är verkligen dags,so Good night Sweethearts, Goodnight...
    Fly me to the moon.......
    Såg American Idols, haha

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!