• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Telemarkgrrl

Oj, är vi så många här. :)

Jag är 37 och gift sen ett år (ett år på söndag). Och svårt BT-beroende. :)

Hemligt, HA - schysst present!!

• Sister of the Night

Hemligt HA

Så rart av dig! *impad* Japp, det _låter_ totalt oromantiskt, men ååååh vad jag älskade din idé att ge bort en miljövänlig pryl som "favour" (normalt sett tycker jag "favours" är skitlarviga).
    Underbart, underbart, en stjärna i marginalen till dig, varsågod!

jag då? Jag är i krokarna runt trettio och ogift med romantiskt svammel i sinnet :D
    Och ja, BT-holic, helt klart.

• Mrs. 170307

Vilken mysig tråd!
    Får man vara med om man bara är 32 och har katter i stället för barn (än så länge i alla fall)?
    Annars fortsätter jag också att smygläsa, så det så!

• Lady o Lufsen

JA!!! Har man dessutom katter så är det ett stort plus!!!

• Sister of the Night

Lady & Lufsen

Där sa du nåt..... :D

• sharya

FYRTIONIO, jag måste bara vara äldst......

• Blue Mountain

Här kommer en till..... har nyss fyllt 37. Känner mig inte heller gammal, utan faktiskt yngre än när jag var 25-30! :)

Skämt å sido, det är faktiskt så. Jag har fått lite mer skinn på näsan nu, och det har gjort att jag fått mer energi också. Lägger inte ner så mycket tid och energi på att oroa mig längre.... :)

B M

• Tant Brud

sharya:
    Yippihoo, du slog mig
    Är du gift/ogift/omgift?

hemligt, HA :
    Haha, kul present. Våra gäster får ingen favor... bara vår vigsel, mingel m skumpa, trerättersmiddag, dans, fyrverkeri, övernattning, frukost....Så klagar de sticker jag åt dem en diskborste

• Tant Brud

Får väl kanske sticka in en fråga. Jag är rätt gråhårig, särskilt luggen, annars har (hade?) jag mörkt brunt hår. Jag ska ha håret uppsatt, med massa rosor i Vilken färg tror ni är snyggast mot det grå? Tänkte först röda, men fästmannen ska ha vinrött, barnen rosa och buketten ska vara mörkrosa/vinröd.

• Lady o Lufsen

Rosa o grått är ju skitsnyggt!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!