• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • hemligt, HA

Kan det inte finnas en stavningskontroll?

• zukigirl

Jag tror jag måste köpa en hatt! Det ingår väl oxå i imagen? *fniss*

• augustibrud8

Zukigirl: Ja absolut! Och helst med en liten tjusig fjäder på ena sidan!

• pudan

När vi ändå är inne på garderoben.....helplisserade kjolar som slutar just där vaden är som fetast (dvs. nunnelängd) och fulbeige kavaj till. Byxor i konstigt stretchigt tyg med sydda pressveck.........

/Pudan som den 17 september åker till Malta i 14 dgr med världens bäste man!

• augustibrud8

Pudan: Låter mycket snyggt!

• pudan

och för att matcha kjolen sandaler med öppen tå men de ovan nämnda strumpbyxorna på så att den tjocka sömmen syns.....Till detta en handväska i naturtroget konstmaterial som bärs på sne över kroppen!

Faktum är att det enda jag saknar i min garderob är brallorna med sydda pressveck....allt annat fick jag i samband med möhippan (inklusive knytblus i nylon)

• pudan

augustibrud8

inte bara är det snyggt utan också väldigt praktiskt! Kläderna står emot alla försök att skrynkla dem och kommer ur tvättmaskinen lika torra som man stoppar i dem för att tyget inte kan ta åt sig vattnet.......

• Telemarkgrrl

Och så får vi inte glömma att det är absolut no-no att ta av sig hatten inomhus. Det spelar ingen roll om det är sol och +25, hatten sitter är den sitter.

• Grodprins

Yllo: Vi flyger till Bangkok och sedan är det ryggsäck som gäller. Min blivande har aldrig backpackat så jag tänkte visa hnm den delen innan han blir alldeles för gammal och skruttig . Vi åker ju på vår resa innan bröllopet så det blir lite annorlunda. Men vi ska vidare ner mot Krabi, Koh Lanta osv.

• augustibrud8

Ha, ha jag kan se oss framför mig! Hur snygga som helst!!
    Sen har jag hört att det finns rullatorer med inbyggd motor! Fatta vad smidigt man kan ta sig fram då...bara susa förbi alla andra gamlingarna i kön!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!