• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • pudan

Motordrivna rullatorer .........oh! Jag blir alldeles salig av tanken! Då kan vi snabbt och lätt ta oss förbi alla andra gamlingar i kön i livsmedelsaffären så vi kommer först till mjölet som är nedsatt med 50 öre förpackningen! En vidareutvecklign av den rullatorn vore ju att installera sån såg som James Bond har i nån film.........man trycker alltså på en knapp och en lång pinne med sågtänder på glider ut i sidled och massakrerar däcken på de andra gamlingarnas rullatorer! Patentverket nästa :)

• zukigirl

pudan:
    *asg* jag tror jag garvar ihjäl mig!!! En sån vill jag ha!!! Och jag ska ha flames på min!!!

• augustibrud8

Ha,ha,ha,ha.....Ja, flames vill jag också ha! Bäst kanske att ha cykelhjälmen på för här blir det gasa av!!

• pudan

Definitivt flames

Vi kommer att bli fruktade i varuhusgångarna.......med den hastigheten och motoriserade rullatorer borde vi kanske grunda motorklubben "hot old chicks riders".........givetvis krävs då en snygg skinnväst med läckert motiv. Några förslag

• zukigirl

Tänkte jag skulle göra en liten sammanställning över alla "kärringar" här på BT!

zukigirl - 38
    Lady o Lufsen - 39
    augustibrud8 - 36
    N&N -36
    Yllo - 37
    lykke07 - 43
    Tant Brud - 45
    bellarina - 38
    Rix - 36
    helenrik - 38
    Duchess - 37
    Kaffemoster -44
    Dallas - 35
    hemligt,HA - 40
    Glitterkråkan - 40
    Telemarkgrrl - 37
    Sister of the Night - "i krokarna runt 30"
    Mrs. 170307 - 32
    sharya - 49
    Blue Mountain - 37
    Gotland-08 - 38
    Klurifax - 34
    Simsalabim - 41
    carina6 - 42
    silvera - 35
    MJ2007 -33
    Zinnia - 37
    Kristina07 - 35
    pudan - 39
    Grodprins - 32
    Petra74 - 33
    20070607 - 37
    Alla eventuella stavfel och bortglömda personer hänvisas till min höga ålder!
    Alla nya "kärringar" som trillar in kan kopiera inlägget och skriva dit sig själva!

• Kristina07

Tillbaka till bilkörningen så gäller det att lägga sig i vänsterfil och börja blinka vänster minst 2 km innan vänstersvängen, och sakta ner till 15 km/h för att vara riktigt förberedd.

Själv kör jag militärgrön SAAB från -74, och det är inget fel på den, förutom att den måste dammas av när jag använder den 2 ggr per år :)

• sharya

Lägg märke till att jag leder ligan med min aktningsvärda ålder. Respekt, eller hur? Mina ungar får ALDRIG få reda på detta. Hu.

• sharya

Till råga på allt är det inte bara tantvarning utan även Bridezilla varning på mig, enligt dottern alltså. Förstår ju att personligheterna krockar med varandra.

• sharya

Pudan:
    Jag har kvar min trettio år gamla öppna MC-hjälm i mattsvart, med tillhörande Volvo svetsglasögon (mörka). MC-jackan är mycket för liten för att knäppas men kan hängas över axlarna som chic accessoar.

• Mrs. 170307

Ja men sharya det är ju så att ju äldre man blir desto yngre beter man sig. Så egentligen är du nog bara 25 år.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!