• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

sharya :
    Alltså jag känner direkt här att vi måste ta död på myten att man inte kan/får vara bridezilla i vår aktningsvärda ålder. Fåååår man ju!!! Vi får göra precis som vi vill! Jag är lite bridzilla emellanåt jag med. Men jag är oxå medveten om det och kan skratta åt mig själv. Tror att det är det viktigaste...

• sharya

Mrs 170307:
    Visst är det så, men jag tänkte det kanske gick att dra fördel av åldern på något vis? Kanske åldersrabatter när jag köper papiljotterna till bruduppsättningen eller nåt sånt?
    Zukigirl: Jomen det ÄR Bridezillavarning här hemma så det skriker om det, ibland tröttnar jag t o m själv. Men jag tycker mig ha RÄTT till detta, det är bara närmsta omgivningen som är så totalt oförstående.

• zukigirl

sharya :
    Precis! Oförstående är vad dom är! *nickar förnumstigt o håller med*

• Mrs. 170307

sharya: Ja, testa det! Men det kanske går snett och du får bara soppa eller gröt som tilltugg (så att du inte tappar löständerna under provuppsättningen).

Förresten tycker jag att SotN också ska outa sig, "i krokarna runt 30" gäller inte!

• sharya

Zukigirl:
    Missunnsamma och avundsjuka med kan man tänka?

• carina6 nu gift

haha ja en annan har ju det avklarat med barnafödandet såå nu njuter vi bara av våra sam----lag hahaha

• sharya

Mrs 170307:
    Jag få väl ta med min egen lilla pensionärsplunta och gömma den i hjälmen...

• Kristina07

Ju längre man har väntat på något gott (bröllopet) desto godare borde det få bli!!!!

Min mamma tyckte jag var urknäpp som la massa pengar på ett bröllop i "min ålder"....
    och min pappa tyckte vi borde betala av mer på huslånet istället :(

Den sorgliga sanningen (eftersom vi bor i Stockholm) är ju att det där huslånet kommer vi aldrig kunna betala av, inte ens om vi lever tills vi är 105

• Kristina07

Mycket avundsjuka bland våra syskon är det...

De har det halvtrassligt med sina förhållanden och vi är sådär superkära och går omkring och strålar... Klart det sticker i ögonen på dem!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!