• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Petra74

Jag kastar mig också in på denna tråd även om jag inte hunnit bli 35 än, men väl 33 och M2b blir 35.

• Grodprins

Glömde en sak, jag håller oxå på med en övertalningskampanj om anskaffning av barn oxå.... :)

• zukigirl

Grodprins : Skulle nog vilja påstå att du kvalar in!

Petra74 : Och du är oxå välkommen! Ingen åldersdiskriminering här inte!

• augustibrud8

Bottiner är något annat som man MÅSTE ha. Det är överdrag i plast som man trär över skorna så att dom inte blir blöta...say no moore....

• pudan

Glöm inte de bruna strumpbyxorna i 100 (?) denier! De är sååååå bra för de är tjocka nog att tåla att man lagar dem när de skavts sönder på våra fnasiga fötter om och om och om igen (gärna med stora stygn och tråd i avvikande färg)!

• Yllo

Hihihih.. Jag ska helt klart trycka ner maken vid BT ikväll och tvinga honom att läsa era argument om barnaavlandet

Dock vill jag själv just nu vänta tills vi varit på vår efterlängtade bröllopresa. Vi far 1/12 till Thailand och jag vill helst inte vara gravid i samband med resan.. Därefter, när vi kommer hem igen, då ska jag banne mig gräva ner hela kartongen med p-piller och köpa godis för pengarna istället för nya p-piller

Hur kunde jag glömma strumpbyxorna *slår mig för pannan i häpnad* Glöm bara inte att dom ska vara minst 10 nummer för stora och krova sig ordentligt på benen!

• sharya

Den lilla kruspermanenten??? Som förbereder för papiljotterna. Alla har vi väl en liten kaffeservis med fat där kopparna rymmer 1/2 dl och står på fot? (Fast personligen tycker jag det är rätt charmigt)

• Grodprins

Yllo: Vi ska oxå till Thailand men i november så jag hoppas på att börja där . Om man nu lyckas banka lite vett i hnm tills dess *himlar och pustar*

Tjejer, ni glömmer väl inte att kamma mattfransarna när ni städar!!!

• Grodprins

Läggningsvätska är ett måste oxå till papiljotterna som fyller hela huset med en ljuuuuuvlig doft.

• hemligt, HA

Idag har jag kvalat in ordentligt bland tanterna. Jag har köpt korsstygnsbroderi!!
    Här ska pysslas, En liten björn som duschar i hjärtan! Kanon söt.

Sen angående små söta barn vilka är en barnlek att ha. Jag har modell hormonstinna, övertrötta lata tonåringar och låna ut (men ibland är dom inte till låns) bara hör av er.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!