• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Grodprins och Yllo:
    Det blir Dominikanska Republiken för oss i November! Vad kan vara mer romantiskt än att göra barn på ett sådant ställe!!!??

• Telemarkgrrl

Yllo - godis? Det får väl bli likörfyllda chokladpraliner och Kungen av Danmarks bröstkarameller då. ;)

• Yllo

Hmmmmm... tål att tänkas på om man ska ta och påbörja försöken redan på resan... men jag bara avskyr det där röda hemska som dyker upp en gång i månaden och det är ju inte direkt någon höjdare med en sådan vecka mitt i smekmånaden *grinar illa* Fast fundera det ska jag nog göra..... *tänker så att det slår små blå gnistor om hårändorna*

Jösses!! Måste iväg och handla hem blå hårfärg! Är inte det den färgen som alla vi gamla kärringar ska ha i håret?

hemligt, HA: Hormonstinna tonårsmonster är det värsta som finns!! Jag fick ju två som bonus när jag träffade min man. Den äldsta, 17 år och tjej, sitter mest... oj förlåt.. LIGGER mest på soffan och glor på tv när hon är hos oss. Hon stiger upp för att gå på toa och komma och sätta sig vid matbordet.. men annars rör hon sig inte ur fläcken under hela dagen och kvällen. Vatten eller annat att dricka och äta tjatar hon till sig att vi ska hämta till henne och ber man henne duka bordet för att middagen nästan är klar.. ja då får man till svar "Va? Tror du att jag är någon j*vla slav va? DET tänker jag inte göra för det är BOOOORING! Jag vägrar!" Försöker jag med att hon inte får någon mat då så kommer svart blixtsnabbt "Och du tror att jag bryr mig? S*it på dig kärring. och föresten... får jag ingen mat så skvallrar jag för mamma"
    *ögonen mörknar och börjar blixtra av ilska bara jag tänker på hur oförskämda dom kan vara* Dom är ofta till salu, eller åtminstone för uthyrning till ett mycket lågt pris... fast helt plötsligt svänger det och dom är hur goa som helst *konfundera*

• Yllo

Telemarkgrrl:

Eller små minttabletter... eller kolor.. eller... oj oj oj.. nu blev jag ju godissugen så det skriker om det

• Kristina07

Läggningsvätska fick jag prova första gången på bröllopet. Jag blev jättefin, kanske borde börja med det varje söndag. Och så inte tvätta håret förrän nästa lördag.

Och så farmors eau de colonge med lukt av kattlåda...

• Yllo

Grodprins:

Vart i Thailand ska ni? Vi ska till Hua Hin. Vi har kompisar som äger ett hus där som vi får låna Logi är alltså gratis, vilket är mer än vad man kan säga om själva flygresan *huga*

• Yllo

sharya:

Jag har faktiskt två sådana kaffeserviser.. dom där med kopparna på fot och pyttesmå. Fick av farmor för många många år sedan.. Har för mig att det var i 18-års present Men söta är dom, även om jag aldrig använt dom

• augustibrud8

Sen när vi åker bil är det bäst att ligga påp 2:ans växel hela tiden för det är ju bara bökigt att hålla på att växla upp o ner.
    Titta i backspeglen tycker jag också är överreklamerat.
    Sen kan vi ju alltid hytta med näven åt alla fartdårar som kör om oss!

• 20070607

hej alla pigga tjejer

Vad kul att se så många tjejer som är på väg att gifta sig i lite mognare ålder. Själv är jag 37 år och gifte mig för första gången för 3 veckor sedan. Den 9 juni. Min man är 41 år och vi har varit ihop i 16 år och har två tjejer på 13 och 9 år.
    Vi fick ett underbart bröllop med en ösafest efteråt. alla partade och hade skoj.
    Jag hoppas att alla ni har på trådet oxå får ett underbart bröllop....

Pudan: Du är inte alls för gammal, tänk vilken kärlek det barnet får.....

• hemligt, HA

Yllo,
    En sak har jag nog lyckats med trots deras oförmåga att sysselsätta sig med något annat än en skärm är att dom skulle aldrig våga vara veralt oförskämda mot mig. Älste sonen råkade svära en gång, det gör han inte om. Han blev aldeles chockad att jag kunde bli så förbannad.

Blir avundsjuk på era resor. Vi smiter iväg till Kiel i lyxhytt.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!