Hallå alla "gamlingar"!!
Vi är 36 resp 39 när vi gifter oss. Den som väntar på något gott......
Efter bröllopet startar vi med barnalstring så det ryker.
Vi är 36 resp 39 när vi gifter oss. Den som väntar på något gott......
Efter bröllopet startar vi med barnalstring så det ryker.
Mammeluckerna då? Ni vet såna där trosor som går från naveln till knäna. Är det dags att vi börjar använda såna snart?
Sen måste vi nog börja med att byta prislappar i butiken så att varorna blir billigare och när det är extra erbjudande måste vi stå och köa utanför butiken länge så att vi kan kasta oss över varan först av alla.
Vad det gäller barn ska vi försöka direkt efter bröllopet men visst känner jag att längtan var mycket större när jag var 30 år och singel och den biologiska klockan tickade för fullt.
Nu när jag är 36 tycker jag att det är skönt när det är lugnt och tyst och bekväm som bara den har man blivit.
Bottiner är något annat som man MÅSTE ha. Det är överdrag i plast som man trär över skorna så att dom inte blir blöta...say no moore....
Sen när vi åker bil är det bäst att ligga påp 2:ans växel hela tiden för det är ju bara bökigt att hålla på att växla upp o ner.
Titta i backspeglen tycker jag också är överreklamerat.
Sen kan vi ju alltid hytta med näven åt alla fartdårar som kör om oss!
Zukigirl: Ja absolut! Och helst med en liten tjusig fjäder på ena sidan!
Pudan: Låter mycket snyggt!
Ha, ha jag kan se oss framför mig! Hur snygga som helst!!
Sen har jag hört att det finns rullatorer med inbyggd motor! Fatta vad smidigt man kan ta sig fram då...bara susa förbi alla andra gamlingarna i kön!!
Ha,ha,ha,ha.....Ja, flames vill jag också ha! Bäst kanske att ha cykelhjälmen på för här blir det gasa av!!