21 juli 2007 part 3
Dags för en ny tråd igen! Nu är det nära! Vad hände med tiden? Var tog den vägen?
Ja, jag frågar igen:
Hur går det med planeringen?
Dags för en ny tråd igen! Nu är det nära! Vad hände med tiden? Var tog den vägen?
Ja, jag frågar igen:
Hur går det med planeringen?
Gud vad skönt det låter med att vara ledig så länge kanske skulle skola om sig till lärare då? *ler*
Vet tyvärr inget om royalties i kyrkan...vår präst sade att vi fick göra precis som vi ville, CD-skiva eller live, det var upp till oss, jag hade nästan förväntat mig trubbel men det gick helt smärtfritt.
Hur dags ska ni andra viga er? Vi har vår vigsel 16:30
moonlight lady
För kantorn får vi men inte för den vikarierande pansionerade prästen som bara jobbar en vecka under hela sommaren *lite bitter* ;)
Tack för att du svarade :D
Vi ska viga oss 13.30 rätt tidigt så vi kanske är först ut? ;)
hihi folk frågar hela tiden om man är nervös och mitt svar blir alltid att det är så mycket att göra så man hinner inte ;)
Fast just i denna stund så känner jag att det pirrar massa i magen vet inte om det är för att jag har mycket kvar att göra eller om det beror på att det faktist rätt snart är dags :D
Jodie
Medeltida slottsruin låter jätte vackert vart är denna belägen?
Daphe: Vilken tjurig präst. Synd, hoppas ni kan komma överens om något bra!
Hur länge tror ni att ert partaj efteråt kommer att hålla på?
moonlight lady
Det hoppas jag med :)
Vårt party kommer att hålla på till 01.00 sen måste musiken stängas av. På hemsidan finns då tips för vad gästerna kan göra och vad södertäljes nattliv har för utbud ;)
Jodie: Håller med om att det låter jättemysigt i en slottsruin!
Kom att tänka på en sak. Måste tärnor också ha blombuketter? Jag har inte fixat det till mina två tärnor.... ;-/
moonlight lady
Tror att det är lite olika. Mina tärnor ska ha det men det är mest för att det är en bekant som gör min och tärnornas buketter :)
Daphne, kul präst det där...
Vi har precis samma som Daphne, musiken måste stängas av 01.00... Vi har inte tipsat om vidare nattliv... Det är inte SÅ livat i Vallentuna....
Mina tärnor ska ha buketter, men det är mest för att de ska ha nåt att hålla i... På det senaste bröllopet jag var på hadet tärnorna inte buketter.
Vi gifter oss klockan 15.00!
Åhh det med musiken löste sig :)
Har mailat stim och fått svar att det är tillåtet att spela skiva på vigslar :)
Så nu har jag det på papper och kan visa prästen :D
Heleneli, hihi jo man får ju mycket extra arbete att göra ;)