• Heleneli

21 juli 2007 part 3

Dags för en ny tråd igen! Nu är det nära! Vad hände med tiden? Var tog den vägen?

Ja, jag frågar igen:
    Hur går det med planeringen?

• Svar på tråden 21 juli 2007 part 3
  • fd flöjtist

Hej på er alla!

Är ute på en liten trip idag där jag ska göra håruppsättningen och make-upen en gång till så att vi vet hur lång tid vi ska beräkna på lördag. Ska dessutom hämta en hel del saker och skriva ut lite mer hos mina föräldrar.

Igår träffade vi prästen, vilket vi bävat lite för eftersom vi varit på ett dop med prästen ifråga. Men det gick jättebra och jag tror att vi nu är nöjda att det blev så här. Vi får se hur det går på lördag... Men å andra sidan så tror vi inte att vi kommer att höra så mycket vad hon pratar om ändå så det är mest för gästernas skull.

Vi handlade alkoholen igår också. Vi kommer bara att bjuda på det till maten så det blev inte så förtvivlat mycket, men skönt att kunna bocka av en till sak på listan.

Så än en gång; lycka till allihopa! Det ska bli kul att höra hur det gått för alla.

• Heleneli

Hej hej!

Jag har haft mycket att stå i den senaste veckan och eftersom jag inte är hemma längre är det svårt att komma till datorn!

Idag har jag och min älskling varit förlovade i 3 år! :D

Igår var vi i kyrkan och träffade prästen, som var hur bra som helst, och övade lite! Då gick det upp för mig. Vi gifter oss på LÖRDAG! DEN HÄR VECKAN!!!! :D Nu är jag jättepirrig mest hela tiden och springer som en skållad iller när jag kommer på nåt som ska göras. Det är inte så mycket kvar nu, mest småpill!

Idag ska jag vaxa benen... Lite orolig för att det ska göra oooont.... :)

Hoppas att alla ni har det toppen!

På lördag gifter ni er! :D Grattis!

• Duchess

*kikar in en snabbis*

Vi har åkt ner till Linköping nu (där bröllopet ska vara) för att fixa med det sista. Som om det inte var nog med saker att lösa så blev min sambos mobiltelefon stulen igår. Så vi fick ägna en massa tid åt besök hos polisen och närmaste Teliabutik...

Nu har vi varsin fungerande mobil, men det var sambon som hade alla telefonnummer i sin. Till cateringfiman och annat sånt. Nåja.

Hoppas väderprogonsen stämmer. I så fall får vi växlande molnighet och snett under 20 grader på lördag. Det tycker jag låter toppen :)

• Jonas fru

Hej brudar!

Här är en till som gifter sig på lördag! Fatta att det är nu det sker, äntligen efter så många månaders planering, har svårt att förstå. Har inte ens hunnit bli nervös än då jag är så stressad med annat. Men idag får vi ju lokalen i alla fall så det kanske går upp för mig i samband med det. I går kom den första amerikanska gästen. Hehe ..
    Lycka till! Vi skrivs väl efteråt och visar bilder hoppas jag.

Kram

• Daphne

Hej håller på med maten till buffen och är lite lätt stressad. Är det någon av er som vet hur länge iförväg man kan koka pasta och förvara i kyl/sval?

Hoppas någon vet och att et går bra för er med de sista förberedelserna.
    Ohhh snart är det dags :D

• lillamillan

Hoppas att ni alla får en fantastisk dag imorgon!

• moonlight lady

Lycka till alla imorgon

Har tillsammans med två kollegor lagat all maten idag till 50 personer och nu är vi klara.... middag med familjen nu, sen är allt klart! Bara förrätten imorgon bitti kvar, småstäda lite, sen är det dags!

• Daphne

Tack för alla lycko önskningar :)

Hoppas ni alla hade en lika underbar dag som jag och min älskling.
    Vilken fantastisk dag vi fick.

I bröllops guiden har jag uppdaterat lite bilder och på hemsidan finns just nu en bild, men fler ska det självklart bli.

Jag är så himla lycklig :D

karinochpeter.weddingannouncer.com/

• Daphne

Jodie

Verkligen jätte vackra bilder. Ni var så himla fina båda två :)

Vad kul att allt verkade gå bra. Så var det för oss också :)

• Duchess

Hoppas alla andra 21/7-brudar blev både lika gifta och glada som jag och nyblivne maken! :)

Vi har nyss kommit hem från Linköping, så vi har inte haft någon dator förrän nu. Ska se om jag kan fixa en bild så småningom.

Svar på tråden 21 juli 2007 part 3