• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Neppe

Qozze:
    Wow, fin klänning! Lutar det åt en kina-klänning för din del med? ;) Borde få mina klänningar i mitten av september... Spännande!

• Qozze

Neppe: Tack! Jo, det blir nog en klänning från Kika för mig med. Har haft en tanke på att jag kanske skulle köpa "bara" en snygg långklänning som man kan använda igen, men sen så är ju alla brudklänningar så snygga. Och som min syster sa: När annars kommer du att få chansen att ha på dig en sån klänning? Och hon har så rätt, så rätt - och jag vill ju egentlgen ha en brudklänning. Men jag har ingen lust att pröjsa 10 000 för en klänning som jag har i bara en dag så då köper jag en kopia från kina och lägger pengarna på fotografen istället! Bilderna har man ju förhoppningsvis kvar och tittar på hela livet!

• c_t

Q

Jättefina inbjudningskort!!!

• c_t

Min klänning har kommit! Ska ordna bilder så fort jag hämtat den

• Qozze

c_t: Vad spännande! Är det den svarta som har kommit nu eller den vita? Lägg gärna ut bilder, är supernyfiken på att se hur den blev. Ska försöka bestämma mig för en klänning denna vecka och beställa. Har fixat PayPal nu så det ska gå smidigt

Apropå ringar: Har ni bestämt er vad ni ska ha (har ni bilder kanske)? När tänker ni köpa dem? Vi är inne på vitt guld eller titan-ringar. Själv har jag kommit på mig själv att tycka om ringar med lite bling-bling så det blir nog dyrare än jag först tänkte
    Jag har lagt en bild på en ring som jag gillar på familjeliv: www.familjeliv.se/hem/qozze/galleri.php

• c_t

Den svarta har jag redan fått, den hänger i garderoben det är bröllopsklänningen som kommit. allt som allt med tull och moms har den kostat 8000

• ~vinterbrud~

Ska bli spännande att se din klänning c_t!

Angående ringar:
    Har bestämt mig men har ej köpt dem än. De kommer se ut ungefär så här:
    s195.photobucket.com/albums/z251/HH_sthlm/

Klänningen är beställd - kommer om ca 16v. Lång leveranstid...

• ja2007

~vinterbrud~ : vacker ring! får man fråga vad prislappen ligger på den & vad det är för kvalitet på diamanterna?

• Gotland-08

Nu ligger alla inbjudningar i lådan på väg till våra gäster. Om postgången funkar som den ska får de breven idag... Jisses, vad spänd jag är. Nu har vi hållit det hemligt i över åtta månader ska bli skönt att äntligen få prata om vårt bröllop.

Qozze: Så här skrev vi infon:

Information

Vår högsta önskan när vi gifter oss är att alla kan komma till Visby och fira vårt bröllop i ?dagarna? tre. Därför vill vi gärna att Ni kommer redan på fredagen så att vi kan umgås och äta lite tillsammans på kvällen. En hel helg tillsammans med Er på Strand Hotel är den bästa bröllopspresent vi kan få.

Mer information om resor, boende mm finns på vår hemsida: home.gamman.se/hakanhelena/

Sen tänker vi ha en flik på hemsidan där det står önskelista. Det enda som finns under den fliken är att vi önskar oss en hel helg med dem på "vårt" hotell.

Mycket jobb blev det och de sista två dagarna har jag jobbat med att limma papper och skriva adresser.

c_t: Är supernyfiken på din klänning!

Fina ringar ni har hittat. Vi ska ha vitt guld och jag har hittat min drömring. Jag har ingen förlovningsring och min vigselring kommer att se ut som två ringar med mellanrum och de hålls ihop med sju diamanter. Svårt att förklara, ska försöka hitta en bild.

Nej nu måste jag till jobbet. Blir svårt att fokusera på eftermiddagen när man vet att vänner och släkt börjar tömma brevlådan...

• mysflikkan

Hej!!! Någon som skall gifta sig borgligt i Kungälv i feb??

Svar på tråden Januari-Februari 2008