• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Gotland-08

Nu har redan 31 stycken tackat ja! Det här är så sanslöst roligt tjejer... Alla är så positiva till att åka iväg en helg och fira bröllop och alla tycker att det var roligt att få inbjudan så tidigt. Att ha något att se fram emot.

Trots att jag är snuvig och febrig går jag bara omkring och myser!

• Gotland-08

c_t: Tack för inlägget på hemsidan. Försökte med er men kom inte in...

• c_t

Jag såg det, prova att öppna den och ta bort http, för det kom med två gånger av någon märklig anledning

• Gotland-08

Nu fick jag till det! Jättefin sida, så kul att se hur ni ser ut nu när man har skrivit en del till varandra.

~vinterbrud~ Tack för din kommentar, ser fram emot er sida när ni har den klar.

Kram på er!

• ~vinterbrud~

c-t: jag har tittat även på din hemsida (hoppas du inte misstycker). Den var också jättesnygg. Rolig information ni hade om era gäster!
    När väl vår hemsida är klar och publicerad så får gärna se den, men jag vill helst inte lägga ut länken här på forumet. Kan maila er då istället om ni vill.

• c_t

Nej, bara det inte blir allmän spridning av den.....

All info är ju inte klar, saknar bilder på övriga

• c_t

Gotland, visst kan du ta bort inlägg i din gästbok? Du kanske kan ta bort min länk?

• Gotland-08

c_t: Försöker komma in på sidan men nekas, något har hakat upp sig. Tar bort det så fort jag kan

• c_t

Thanks daring

Nu ska jag dricka bubbel med jobbet.

P&K

Svar på tråden Januari-Februari 2008