• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • ~vinterbrud~

Ja2007: förlovningsringen (den i mitten) har jag ju redan. Priset för Alliansringarna är ca 11-12.000 kr/st(kvalité TW/VS på diamanterna).

Mysflikkan: kolla sidan 55 i denna tråd; där är senaste listan över vilka som hänger här. Har dock tillkommit några senaste månaden så det börjar bli dags för en uppdatering!

• ja2007

~vinterbrud~ : ah ok då är jag med, det är faktiskt liknande så jag vill ha mina vigselringar. dock trodde jag detta var en ring, men mycket snyggt & mycket god smak får man då säga

• Bzzz

oj vad jag är dålig på att titta in just nu...har varit ledig och har massor att göra och umgås med barnen hela tiden! Ska läsa ikapp nu!!

• Gotland-08

Gud vad det här är roligt! Fler har redan hört av sig och är så glada och tackar ja. De tycker det är SÅ roligt med vinterbröllop.

Dessutom har jag fått jättefina kommentarer om inbjudningarna. En sa att hon visst att jag är händig men dessa kunde jag väl inte ha gjort själv...? Hon blev mäkta impad. Känns bra efter alla timmar man har lagt ner.

Jag har också fått några dessa kommentarer: "Äntligen kan jag få använda farmors gamla fårskinnspäls" "Nu kan jag använda kappan jag köpte och som jag aldrig trodde att jag skulle få använda men var tvungen att köpa" Naturligtvis var kommentarerna från några av mina tjejkompisar

• Gotland-08

Ursäkta svenskan, har feber och är riktigt snuvig...tankarna kommer inte riktigt ner "på pappret" så som jag tänker dem...

• Qozze

~vinterbrud~: Du hade hittat en fin ring med, lite mer bling än "min" bara

Gotland: Åh, vad spännande. Jag vill också få iväg våra inbjudningar, men vi har sagt september och dessutom är de inte klara ännu... Har inte bokat vgseln ännu - måste få det klart snart! Blev inbjudningarna som de provexemplar som du gjorde eller ändrade du något?

Apropå informationen så tycker jag att ni fick till det jättebra! Kommer nog att sno ideen om det är OK. Det är ju det vi helst vill också, att alla kommer och stannar över helgen (och helst på samma hotell som oss då). De som har tackat ja redan, kommer de att stanna hela helgen? Är lite orolig att folk ska tycka att det blir för dyrt... Närmaste familjen har ju sagt att de kommer men sen undrar man ju hur våra vänner vill göra.
    Krya på dig!!

mysflickan: Hej och välkommen! Ska försöka uppdatera listan snart. Det har ju kommit till några sen sist.

• Gotland-08

Qozze: Inbjudningarna ser ut som prototypen men nu med texten på inbjudningen och infon. Ska lägga ut bilder sen, det ser bättre ut när de är helt färdiga på något sätt.

Självklart får ni sno idén. Det är ju därför BT finns till tycker jag. Vi har också funderat mycket på det där om alla vill komma över hela helgen. Ska bli spännande att se hur många som kommer...

Så här ser vår officiella sida ut home.gamman.se/hakanhelena/index.asp&id=1526

Vi hann inte skriva ut all info på hemsidan och skrev så här. En idé vi har med att få fler att känna att de inte behöver lägga ut en förmögenhet för att komma på vårt bröllop, är att på en flik som vi kallar önskelista, står det helt enkelt bara något i stil med:

Att ni kan komma till Visby på fredagen och bo med oss på Strand Hotel för att verkligen kunna fira vårt bröllop!

• ~vinterbrud~

Gotland-08: vad KUL med inbjudningarna!!!

Provexemplaren av våra inbjudningarna finns nu oxå upplagda på:
    s195.photobucket.com/albums/z251/HH_sthlm/

(har suddat bort lite personlig information så texten ser kanske lite skev ut).

• Gotland-08

~vinterbrud~: Jättefina, stilrena! När planerar ni att skicka ut era?

• ~vinterbrud~

Tusen tack!
    Inte helt bestämt när de skickas ut mer "någon gång i september". Ska ju göra alla 50st inbjudningar också (mycket klipp-och-klistrande) så det lär väl ta mig några veckor.
    Mitten av september skulle jag gissa!

Svar på tråden Januari-Februari 2008