Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Qozze: Låter mycket snyggt! Du måste lägga upp bilder så fort du kan Vad roligt att prova kläder, lycka till och hoppas du hittar din klänning. Ska kolla tråden imorgon kväll och se hur det gick... för du måste rapportera
köpte skulle du ju stå hahahaha
har druckit fööör mycket vin nu
Såg minsann att du tittat för djupt i glaset c_t!
OJA en hel flaska hahaha
Nej fy ska sova nu
puss på er tjejer, nu ska jag antasta min m2b :-O
You go girl!
Hej tjejer! Idag har det minsann varit roligt med provning av klänningar. Vissa saker har jag nog kommit på hur jag vill ha men andra har blivit desto mer förvirrande.
Jag som var så inne på halterneck tidigare kommer nog inte att köra på det. Provade en sån 2-delad klänning men överdelen fick mig att se bred ut som en ladugårdsvägg - inte så kul. Däremot med axelband blir riktigt bra och även utan axelband fungerar. A-linje i kjolen kommer det att bli, är mest smickrande för min figur. Sen har jag bestämt att jag vill ha tyll eller organza ytterst på kjolen - så himla snyggt!! Och en sak till: Det är så snyggt med pärlor/kristaller på överdelen! Fick en superkänlsa för vinterbröllopet där. MEN: Jag provade en klänning i koppar-färg med massor av vit synlig tyll i kjolen och massor av kristaller på överdelen och den var supersnygg (speciellt när jag provade med slöja till - som jag ju inte hade tänkt att ha)!! Så nu funderar jag på om jag överhuvudtaget ska ha en vit klänning. Jag är sååå sugen på en klänning i en annan färg. Vad tycker ni, kan jag köra på en annan färg? Rött, rosa, koppar eller till och med svart (!) känns som möjliga färger för mig. Nån som har sett någon klänning som jag beskrev ovan i nån av dessa färger?
M2b provade också lite olika frackcoat. Både vita och svarta - han kommer att bli skitsnygg!! Kommer era m2b att hyra eller köpa sina kläder?
Vi har i alla fall köpt en skärmaskin i dag också som vi ska använda till alla trycksaker så i kväll börjar jag nog skära papper!
c_t: Handlade pappren och dekorationer på Panduro, hittade allt jag behövde där men det tog drygt en timme att plocka ihop allt Saknar nu bara en silverpenna att skriva på kuverten med (har köpt svarta kuvert med).
Gotland: Ska försöka ta några bilder och lägga upp senare.
Föresten, nån som vet vad som har hänt med Kanacca? Hade ju hittat en klänning där som var ganska så lik min egen beskrivning med deras hemsida verkar vara "suspended" nu...
Ahh, hittade klänninen på 1koo med
www.1koo.com/wedding/itemdetail.asp
Q
Klart att du kan ha en klänning i avvikande färg! Du ska gå på det som känns rätt, här finns inga måsten!
Kul att du hittat modeller som känns rätt för dig, tycker att det låter jättefint!
Min m2b ska hyra som det ser ut nu, blir en Frockcoat i grått iaf
Jag ska också förbi panduro sen lite senare i höst, börjar ju nytt jobb om 3 veckor så jag behöver fokusera lite på det-
Du måste visa dina kort sen, är SÅ nyfiken!