• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • T och U

Idag har jag beställt min klänning!!! :D Känner mig väldigt nöjd.

• c_t

T och U
    Vad spännande! Vilken blev det?

• c_t

Fantastiskt fin!

Jag hoppas att alla vi som hänger i den här tråden vill lägga ut lite bilder sen efter bröllopet, vore så kul att se hur fina alla blev

• Qozze

T och U: Vilken fin klänning du har beställt!

c_t: Jag vill också se bilder på alla efter era bröllop! Jag lovar att lägga utvåra bilder i alla fall!

M2b fick ett ryck igår och ville att vi skulle börja fixa inbjudningarna! Sen fick han syn på några monogram och började trixa med att göra ett till oss som vi skulle ha på inbjudningarna.
    Nu blir det till att åka och skaffa papper!

• c_t

Jag ska lägga ut bilder på oss, jag lovar!

Nej vad roligt med inbjudningarna, jag spanar fortfarande efter papper som jag vill ha. Alltid lika kul när m2b:arna engagerar sig!

• ja2007

Bzzz::: Snääääälla, kan du inte lägga ut el skicka mail på en bild på pälsen till mig? Är jättenyfiken hur den ser ut "på riktigt"

Kul att den passade, även om jag inte fick chansen då att köpa den

• Gotland-08

Jättefin klänning T och U! Och visst måste vi lägga ut bilder från bröllopen sen. Skulle vara så roligt att få se hur alla fick till det

Vi träffade kockarna idag och det känns mycket bra. Ser fram emot deras förslag och prisidé... Nu längtar jag hem och göra klart inbjudningarna så vi slipper vara hemliga. Det är lite jobbigt att hela tiden tänka på vad man säger till sina syskon och vänner. Många har varit på oss och frågat om vi inte ska gifta oss... Gissa om vi blivit duktiga på att hitta på bortförklaringar, ska bli så kul att höra deras reaktioner

Båten går 00.50... Är hemma 05.00

• ~vinterbrud~

Hej allihop!
    Har varit borta på semester i snart 2 veckor - försöker "läsa ikapp" i tråden nu. Det verkar gå framåt för allihopa!

Vi ska i dagarna börja formulera inbjudningarna så vi kan beställa dem från Caligraphen och så ska vi göra klart vår hemsida. Har precis beställt eget domännamn så det ska bli enkelt för gästerna att hitta dit, sen är det bara att publicera den när inbjudningarna skickas ut. Borde man vara klar med sin "presentönskelista" i samband med inbjudan - hur gör ni andra?

Har nästan bestämt mig för vilken brudklänning jag ska ha, men ska iväg och prova klänningar på ett ställe till (börjar bli trött på att prova klänningar nu). Måste lägga min beställning om senast 3 veckor för att få klänningen innan jul.

Vad ska era blivande ha på sig (frack, kostym, frock coat eller annat)?? Tycker det är svårt att bestämma vad som är snyggast.

Svar på tråden Januari-Februari 2008