Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skottdagen 2008
jag har sån grym ångest över kläderna.
Jag ska självklart ha min klänning och så har jag hittat cremevita pälsstövlar med hög klack som jag ska ha, jag struntar i om det är svinkallt, ska bara stå där i 1 timme och det klarar jag. Jacka/kappa är svårare letar febrilt efter något som påminner om en päls.
c-t. Jag ska sy en lång cape, yp medeltidsmodell, i fuskpäls, med huva, huvan kommer jag ju inte att ha då håret blir förstört :) . Skor vet jag inte ännu. De behövs ju bara ute mellan alla lokaler :)
Vad fint! Skor kommer det ju till hösten, jag köpte mina i vintras från Victoria Secrets.
Vad duktiga alla är som kan sy själva, jag är värdelös på att sy.
Har man bara mönster så är det inte svårare än att sätta ihop ett papper med ett annat. Det är ju bara sick-sack och raksöm :)
Hahahaha, du är rolig du.
Tro mig, jag kan INTE sy.
Jag jagar vidare efter päls på Ebay
Hej på er!
Nu har jag precis landat på Gotland och har inte kunnat läsa tråden på fem dar... kul att läsa ikapp, min m2b tycker att jag är förtappad Mina blivande svärföräldrar ska komma på middag ikväll och träffa mina föräldrar för första gången...få se hur det blir...
Min klänning kommer att bli kritvit. Jag blir gul i creme eller ivory Är ljus i hyn och ljust hår men färganalysen visade att jag är vinter. Många hänger upp sig på hårfärg och om man är ljus eller mörk i hyn och det är grundtonen i hyn man måste matcha. Om jag har creme eller ivory blir hela jag gul... i kritvitt eller färger med kallbas kommer mina rätta färger fram. Lustigt det där!
c_t har inte varit på Kallis än men ska tänka på dig när vi är där och dricker ett glas champange
Vad härligt! Skål på dig gumman och lycka till med föräldrarna ikväll, det går säkert jättebra!
Hej på er alla!
Har inte hänt något med mina fortsatta planer känns det som. Jag väntar mest på bäbisen nu, som ska komma om ca 10 dagar. Allt är klart på planeringsstadiet men sen ska ju allt genomföras också. Mina skor och min klänning har jag redan köpt, hoppas ju på att få köpa c_t´s cape också...:) Så fort bäbisen är ute ska vi förlova oss och bestämma exakt datum (har än så länge bara bestämt februari). Har bestämt inbjudningskort, budget, mat etc. Men allt ska ju beställas också.
Lycka till alla ni andra också!
Snöfinga
Vi håller tummarna för att bebisen kommer ut snart och att allt går bra!
Det med capen, det löser vi
c_t
Pengarna är överförda, av någon anledning hade jag lyckats lägga överföringen med datum och det hade inte gått iväg. Gick iväg igår. Men var är jackan tro?? Hrm...
Måste ju komma idag, skickade du i tordags är det ju snart en veckan sen!