Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Middagen med våra föräldrar gick bra igår. Alla var nöjda och glada och samtalet flöt på bra.
Idag var vi och kollade på festlokalen. Andra gången för mig och första gången för min m2b. Den var bättre än vad jag kom ihåg och min m2b var supernöjd. Känns så skönt. Sen gick vi i solen ner till Kallis och mös. Slängde en tanke till dig c_t
På fredag ska vi träffa kockarna. Det är roligt när det rör på sig. Kan inte fatta att imorgon är det exakt sex månader tills vi gifter oss... har en känsla av att de kommer att gå fort...
Härligt att det gick bra med familjerna, alltid lite nervöst det där
Visst är den en underbar känsla när allt stämmer!
Jag pratade om Kallis idag med en av tjejerna som jag åkte med, vill åka tillbaka nu! Vi hade så sjukt kul
Hej alla!
Har varit hos m2b's familj i skåne i en vecka nu och har inte kunnat surfa på BT alls så nu har man haft en massa skoj att läsa i kapp på!
abbie80: Mina två systrar skall vara toastmadames och de kräver att få ordna med festen själva. De kommer att fixa festprogram och lekar utan att jag får veta om vad. Skitläskigt! Men spännande ändå. Jag får bidra med vilket typsnitt och pappar och sånt som jag vill samt gästpresentationer ha men annars vill de ha fria tyglar. Men det blir säkert bra, jag litar på dem.
Värst vad alla verkar vara klara med sina klänningar. Jag har inte hunnit prova något alls ännu trots att mer än halva semestern har gått. Blir lite stressad... Fredag kanske kan bli en dag att prova klänningar på, eller så blir det en tur till pappersbutiken för alla trycksaker. Massor att göra, håller med om att 6 månader kommer nog att flyga iväg. Rätt var det är så är det januari!
Har i alla fall fixat en sak sen sist. Min pappa kommer att agera som trubadur en stund efter middagen (till kaffet men före dans/partyt). Han blev jätteglad att jag frågade och ville gärna spela lite. Sen så retades han massor över att han ska hålla ett tal med pinsamheter om mig... hmmm, tror nog det låter värreee än det är
Hej stumpan!
På tal om stressad, mina bästa vänner är gravida och den ena pressar just nu ut sin. Dom har tjatat på mig att jag ska bli gravid nu sen den första fick veta att dom skulle ha bebis. Jag som inte ens vill!
Fast erkänner att jag känner mig lite utanför.
Vad roligt med en pappa som kan spela, i min familj är det inte någon som har något musikaliskt i sig. Vi kan inte ens sjunga "ja må han leva" utan att det låter falskt
c_t: Jag tror att det är lätt hänt att det blir så när man är gravid, och de menar säkert inget illa - de vill nog bara att du ska dela allt "fantastiska" som de är med om. Trist bara att du ska känna dig pressad! Barn är verkligen inte något som man bara "skaffar", man måste ju vilja ha barnet för att det ska bli bra. Vill man inte så vill man inte, det får man faktiskt ta hänsyn till! Varför känner du dig utanför? Pratar de mest om bebisar nuförtiden eller?
Ja, pappa är duktig på att spela och sjunga. Men han kör mest dansbandsmusik (spelar i ett litet dansband med) men det känner jag inte är rätt på vårt bröllop, däremot mysiga visor framför eldstaden på kvällen känns väldigt rätt. Tror att han fattar det med.
Nej dom menar absolut väl och jag är överlycjklig för deras skull. Men det känns som att dom delar något nu som jag inte kan vara med på och det känns lite ensamt.... vill ju ha barn så småningom men inte just nu bara.
Vad mysigt det låter, är övertygad om att han är väldigt hedrad och stolt över att du vill att han ska spela lite.
Härligt att det gick bra med föräldrarna på Gotland! Det är så skönt när det stämmer. Våra föräldrar har varit på utlandssemester tillsammans i år. De komemr superbra överens.
Jag letar sömmerska till min klänning den är mao iNTE klar.... vet exakt hur den ska se ut och ahr tyget men "That's it" !!
Nej nu måste jag jobba lite.
Förresten, pälsen kom igår c_t, sååå fin. Tror att den kommer passa perfekt. Måste ju såklart prova med klänningen sen med det känns bra!!
Åh vad roligt!! Hoppas den blir fin till klänningen.
Själv har jag köpt en ny päls igen
Min m2b bara suckar och vad pappa sa det ska jag inte ens berätta hahaha
c_t - vad skoj att du hittat en ny pals! Jattenyfiken, har du ngn lank till den?
Var inne och skrev pa maggie sottero traden innan och sag att du var dar med Har du fatt din klanning annu? Och vilken oerhort oforskamd manniska pa princessa!! Somliga har verklien valt fel jobb...