• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Miamaja

Jag ska ha en alldeles kritvit klänning som jag syr själv av gamla fina lakan m spetsar och brodyrer. Problemet för mig är inte att jag inte pasar i den, för det gör jag, utan att den så lätt blir fläckig. Minsta lilla grej syns direkt. Det gäller att vara ren om händerna och att städa noga inan man börjar sy.

• Skottdagen 2008

appropå färger på brudklänningen. det viktiga är vilken ton som passar er hud och inte vilken färg som är finast. själv är jag en sommartjej, dvs jag passar i pasetler och kritvitt. I t.ex. champagne försvinner jag. jag har gått på färganalys, men man vet ganska snabbt om man hittat rätt färg för en själv eftersom ansiktstonen blir jämn och ser mycket slätare ut. Ser man rödrosig och blemig ut så är färgen fel för just en själv. lycka till.

• Bzzz

c_t:

Har du kollat om pengarna för jackan kommit in på ditt konto?? Jag har inte tillgång till mailen som jag mailade med dig på här på jobbet. Jag har inte fått jackan ännu...skickade du i torsdags??

• c_t

Jag hade inte fått in pengarna igår och jag la jackan på lådan i torsdags em.
    Jag kollar igen

• Bzzz

Ja, kolla igen så att det kommer in. Jag går in på min banksida när jag kommer hem från jobbet och kikar. Jag kan då maila dig en kopia från sida så du ser att det är överfört om du inte skulle se det ännu. Konstigt... Kan det ta så många dagar pga att det är olika banker???!!

• c_t

Kollade nyss och det har inte kommit in.
    Du kan väl se om du fört över till rätt konto, jag dubbelkollade kontonumret jag skrev till dig i mailet och det stämmer.

Nej det borde ha funnits på kontot absolut senast igår.

• Bzzz

c_t:

Jag är hemma vid 16. Kollar med detsamma då!! Hoppas att jackan har kommit också! Så får vi se om den passar eller om försäljningen går vidare!

• ja2007

Bzzz:.

Åh är jättenyfiken på en bild

• Skottdagen 2008

C-T: Vad ska du ha för ytterkläder och skor på dig i Kiruna? Vad ska du ha i iskyrkan menar jag.

• Bzzz

ja2008:
    Jag återkommer snarast!

Svar på tråden Januari-Februari 2008