• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • snöbrud08

Var handlar ni korsetter? Inte börjat leta än, men kollat tidigare o inte hittat någe bra butiker...

• Strawberryhoney

Qozze -
    Nej ingen på klänningen

Men ringen finns en liknande på min sida på FL.

• Qozze

Gotland: Jag har sett liknande ringar tror jag. De var jättefina.

snöbrud: Vilka fantastiska broderier på klänningen! Är det du som har på dig den på bilden? Jag gillade ringen med, fast själv skulle jag ha valt den i vitt guld om det gick En bild på min favorit-ring just nu finns här: www.familjeliv.se/hem/qozze/galleri.php

• Gotland-08

snöbrud08: Snygg klänning och den såg ut att sitta som en smäck på dig! Ringen var också fin. Önskar att jag hade en bild men har inte sett den på nätet, tyvärr. Jag har sett den hos Frickes Guldsmide på Folkungagatan.

• Qozze

snöbrud: Köpte min korsett här på BT "köp & sälj" under "underkläder". En tjej som säljer nya korsetter. Vi kom överens idag och hon skulle skicka i morgon så jag får se om jag får den på onsdag eller kanske torsdag.

strawberryhoney: Vilken nick har du på famileliv?

• Gotland-08

Nej, nu måste jag i säng annars blir jag en stygg fröken imorgon! Stackars barn!

Kram på er! Hm, börjar man bli BT beroende när man önskar godnatt med kramar...

• snöbrud08

Qozze: Din favoritring har jag som "andrafavorit" =) fast i rött guld då, kollade på den samtidigt som den jag visade bild på. Men det var inte på vigselring.se jag hittade den, men såg nu att den jag vill ha är 2500kr billigare om man beställer den där...men man vet ju inte om det är exakt samma...lite feg o beställa utan o prova exakt den liksom... vad tror ni...?

Gotland-08 o Qozze: tack snälla, vad glad jag blir att ni gillar klänningen! Ingen annan än min tärna som sett den :)
    Måste bara berätta hur jag hittade den... Plockade på mig en massa klänningar i butiken åsså på väg till provhytten svepte ögonen bara förbi rea-klänningarna. Såg den som jag sen köpte, tyckte inte den såg mycket ut för världen, men tänkte "tänk om...det vore ju för bra för o va sant, på 50% rea o allt..." Jag provade kanske 7-8 st o hade inte koll på vilken som var vilken. Jag o mon tärna var helt eniga om att den där (som jag länkade) var den finaste o mest levande. Då kollade jag o såg att det var den som kostade hälften av alla andra. Gissa vem som blev överlycklig o ringde m2b o sa att "nu köper jag klänning" hihi...

• Qozze

Gotland: Jag vet att jag har sett någon liknande bild på nätet på en sån ring som du beskriver, kan bara inte komma ihåg var...
    Beroende av BT är man verkligen numera... God natt!

snöbrud: Man måste verkligen prova olika modeller för att se vad man passar i. Jag provade också en del klänningar som jag inte riktigt trodde på, men när de kom på! Wow! Jag var väldigt inne på halterneck modeller innan jag började prova men då upptäckte jag att det inte passade min kropp. Så nu blir det en axelbandslös istället.
    Vad kul att din favoritklänning var på rea också. Får man fråga vad du fick betala?

• Strawberryhoney

Strawberrydream på FL

• Qozze

Tack! Jättefin ring, speciellt infattningarna gillade jag! Fast återigen, jag hade nog velat ha den i vitt guld. Var finns denna ringen att köpa någonstans? Luskar efter alternativa ringar...

Svar på tråden Januari-Februari 2008