Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Ja jag skulle via hobby butiken idag å köpa magnetremsa om de har såna till korten jag har för S T D . Men hon va på resa. kommer hem 2 sept. el. nåt så jag får åka efter helgen å se om de har sån...
Var och klippte mig i veckan och kunde nu säga till min frisör att vi ska gifta oss. Att det är därför jag vill ha lite mer längd på mitt hår än mitt vanliga korta busrufs... Nu börjar det bli lite längd och han trodde att minst fem cm till blir det. Precis lagom för att kunna få det busigt lockigt. Måste börja leta tiara. Vad ska ni ha i håret? Tiara, krona och/eller slöja?
Min frisör skulle luska och ta reda på bra namn i Visby. Få se om det matchar frisören som min bror har tipsat om.
snöbrud08: Oktober är inte för sent. Vi var bara extra tidiga eftersom det blir kostnader för våra gäster att ta sig till Visby och lite krångligare. Men roligt är det, nu är vi uppe i 67 ja. Känns overkligt!
Gotland-08: jag är till 99,9% säker på att INTE ska har slöja (har provat och gillade det inte). Det blir nog en striktare uppsättning med tiara och ev lite pärlor eller stenar i håret.
Apropå frisör så tar jag heller inget på längden just nu, utan toppar bara. Måste spara ut luggen mer så den blir lättare att sätta upp.
Tror förresten att jag snart har fixat solister till vigseln (ensam kille som kan sjunga, spela gitarr/piano). Skulle vara prefekt!
Möhippa för en kompis nu i helgen - ska bli jättekul!
~vinterbrud~: Jag ska inte heller ha slöja, känns lite som det hör till sommaren mer... vet inte varför men tycker det ser lite roligt ut med slöja och vinterkappa.
usch vilket dilemma jag fått med gästlistan.
Vilka man skall bjuda och inte bjuda.
Jag fick inte iväg mina S T D kort idag men ska absolut skicka dem.
Avlägsna vänner går bort liksom mina släktingar jag ser kanske 1 gång per år eller aldrig typ. Som inte ens skickar julkort el. ringer.
Hur gör man med såna? De är ju syskon till mej och bor ej här utan utomlands.
Samtidigt förväntar dom sej säkert att få komma.
Och min bror då som inte hört av sej på 1 år.Jag bjöd han till dopet men han kom inte. Och bort bara 20 min bilfärd från mej. Ska man skita i sådana?
Strawberryhoney: Följ hjärtat! Hur många gäster kan ni bjuda? En del av våra gäster träffar vi ofta, en del väldigt sällan men önskar att vi kunde ses mycket oftare...en del sådana människor som man kanske inte har så djup kontakt med men bara mår väldigt bra av.
Alla "måsten" eller "vi borde" har vi valt bort om de inte fyllde kriterierna ovan
Om man följer hjärtat går det mycket lättare. Lycka till!
usch vad svårt ändå. Följer jag mitt hjärta blir det att jag bjuder alla fast dom inte bryr sej om mej tex.... jag är en snäll skit.
Jag var i samma dilemma men försök tänk så här: Vilka ger dig och din m2b positiv energi? Alla som ger någon som helst negativ energi även om du gillar dem välj bort dem. Så gjorde vi.
En av de som vi inte har bjudit var den personen som faktiskt gjorde att vi började prata med varandra. Vi har alltid tänkt att henne måste vi bjuda, men...hon har de sista året bara spridit negativ energi och vi umgås inte. Varför då bjuda henne och hennes man? Nej, då får det gå bort. Istället bjuder vi människor som vi mår bara bra med, vi gillar dem och känner att de gillar oss.
Oj, svenska är inte den bästa...har druckit lite vin...
Ja det är bara bita i det sura äpplet även om de kommer att bli sura miner. Det är inte lätt när det är svårt.