• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Gotland-08

Nej, har märkt att det finns vissa på jobbet som plötsligt blivit lena som socker i munnen nu när de vet att vi ska gifta oss... Det är så genomskinligt och stärker bara våra tankar om att inte bjuda dem.

• Strawberryhoney

Jo det är falskt så det stinker långa vägar om man märker sådant.

• Gotland-08

Ja, och då är man glad att man valde efter känsla. Sen tycker jag att ni ska bjuda människor som bryr sig om er annars är det ingen mening. Ni är ju det som gäller den dagen och då ska det vara gäster som bryr sig och gillar er, inga andra.

• Strawberryhoney

Det är sant. Isåfall får jag välja bort alla mina syskon. Det är det jag funderar hit och dit på... *suck*

• Gotland-08

Vad är det med dina syskon? Hur många har du och vilken relation har ni?

• Strawberryhoney

Jag har 6 syskon. 1 har jag sporadisk kontakt med via tel.
    2 har jag noll kontakt med.Resterande bara sådär hej hå när det passar dom De har bott i fosterhem . (jag är egentligen deras halvsyster fr. ett bättre förhållande)

• Gotland-08

Behöver ni skära i gästlistan eller är det att du känner att du inte vet om du vill ha dem där eller inte?

• Strawberryhoney

Är jag som tvivlar på mina känslor för dom. samt att de är en massa annat som spelar in också såklart.

Dom förväntar sej att bjuder jag en ska jag bjuda resten (utom fosterhemsbarnen då iom att dom inte bor i samma land å inte på det viset bryr sej om oss)

• Gotland-08

Om du tvivlar på dina känslor är det inget snack om saken...följ ditt hjärta. Jag har sju bröder och har olika mycket kontakt med dem. Vi har bjudit alla men det är för att jag känner att alla är viktiga och även om vi inte har så mycket kontakt så finns de där hela tiden. I tanken och i hjärtat.

Jag förstår ditt dilemma! Det är inte lätt speciellt med tanke på att det är släkt. Önskar jag kunde hjälpa mer men ett råd till. Vill du bjuda en så gör det.

• Gotland-08

De som inte bryr som om dig och din m2b har inget där att göra.

Svar på tråden Januari-Februari 2008