Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
abbie80
Glömde ju säga GRATTIS! :D
Gotland-08
Ska ni ha två ringar båda två eller bara du?
Vinterbrud: ja det stammer att det blir sommarbrollop pga att jag gifter mig i Australien, sa datumet stammer 080202.
Det ar som sagt var lite krangligt att hitta klanningen men har ar anvisningarna:
www.aimee.it/eng/home/index.html
ga in pa ovanstaende sida och val kollektioner, valj Pret A Porter som kollektion, bladdra "raddan" med klanningar fyra ganger, sen ar det den fjarde klanningen fran HOGER. Det star "pret 90" nar du for musen over den. Tycker att den ar saaa fin, hoppas bara den blir det i verkligheten ocksa!
Vart har du bestallt din klanning ifran?
Hittade din klänning! (halterneck och lite sjöjungfru-modell?)
WOW! Den var verkligen jättesnygg! Gillar strassdetaljerna. Min klänning är från "Aspera by Alicja Eklöw".
Under hösten ska jag försöka hitta en passande vinterjacka (en kortare modell i fuskpäls).
Oz-080202: Verkligen supersnygg klänning! Vad fick du ge för den?
Snyft...hinner ju inte vara här inne så mycket som man skulle vilja... Känns som man jobbar jämt! Vad jobbar alla här med?
Jag är lärare!
Jag me...hihi
abbie80: Wow, grattis så mycket till den kommande bebisen. Det blir säkert jättebra på bröllopet med, i vecka 24 är magen lagon liten rund och söt (till skillnad från i vecka 42 då man är stor som ett hus ) Och illamåendet går över, för mig slutade det vid vecka 12-13 båda gångerna.
strawberryhoney: Tack för länken, den hemsidan med ringar hade jag inte sett förut - men det fanss ju massor av fina ringar där. Nu har jag några alternativ att välja på!
Gotland: Häftigt med så många svar redan, de fortsätter visst att droppa in hela tiden!
Oz: Vilken häftig klänning!
Snöbrud08: Jag är projektledare (bra egenskap för att planera bröllop kanske ?
)
Tack alla for komentarerna ang. klanningen! Jag har betsallt den fran kanacca och fick betala $169USD, tycker jag ar helt ok om klanningen blir lika bra som pa bilden!
Pa fragan vad man jobbar med sa pluggar jag pa distans fran sverige (bor i Australien). Kan vara liiiite svart i bland att konsentrera sig pa studierna nar datorn och BT finns nara till hands hahaah!