11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
11 augusti
Tack för länken!
Cameline
Ja det är synd, jo det kan ju vara en idé att ringa, fast jag gör nog det på dagen istället, tror inte jag kommer ha utrymme på kvällen.
Ikväll var vår fotograf här på fika. Väldigt schysst, vi får ett riktigt kompispris och nu sa han att han kommer en timme tidigare så han kan fota lite under vigseln. Så himla bra!
Sen provsmakade vi dom salta kringlorna idag (man har det på brudvisningen ihop med gotlandsdricka)
Har precis sett filmen "När Harry mötte Sally". Suttit i soffan med ett glas rödvin för att fira min semestervecka och en hårinpackning som suttit i lite för länge och gråtit ögonen ur mig...
*suck*..så braa film...
A. jobbar natt så jag tänkte att jag skulle ha en tjejkväll för mig själv..
Vad mysigt det lät! Bra att du unnar dig själv en egenkväll.
Ja den filmen är bra.
mammaK : Låter som en jättebra fotograf!!
Får man fråga vad ni kommer att betala?
Har du tänkt nåt mer på att hålla ett tal?
Cameline
Vi betalar bara 1300 och får då alla bilder på skiva och kan välja ut dom vi vill. Så det är ju ett bra pris, vi hade tur med kontakter.
Ja jag har funderat lite på tal och tror att jag kommer göra det, men måste suga lite på den karamellen först...
Får man höra av det talet du kommer hålla?
Hej Tjejjer!
Imorgon är det bara 1 månad kvar!!!!
Jag var ju helt säker på att min hippa skulle vara i lördags, men ack vad jag bedrog mig! Nu har jag ingen susning om när det blir Är det någon mer som inte är hippad än?
ElenaMaria:
Jag är inte heller hippad ännu. Vet att det inte blir denna helg då vi har idrottsaktiviteter i familjen, båda systrarna är med. Hoppas innerligt att det inte blir den 29:e eftersom det är en idrottshelg för barnen - som vi absolut vill var med på (för barnens skull så klart). Sonen ska spela fotboll mot ett barcelonalag - det är ju ett "once in a lifetime"-tillfälle. Återstår då bara 21:a juli och 4 augusti. 21:a blir svensexan har jag fått aviserat, så då tar de knappast mig. Önskar verkligen att m2b fick veta mitt datum, vi har bara helgerna ihop i sommar så man vill ju hinna känna semesterkänslan under helgerna, passa på att åka på aktiviteter med barnen och så... Jag vill så klart inte veta mitt datum men det underlättar planeringen om vi kan "styra" aktiviteterna de få återstående helgerna... Jag som är kontrollfreak gillar inte denna ovisshet, har svårt att slappna av.
Elena Maria: Jag har inte heller blivit hippad, men har i misstag fått reda på att det kommer att ske 28.7. Ska försöka se förvånad ut då dom kommer...
Jag är inte heller hippad, och har ingen aning om när det kan bli. Alla verkar så upptagna... Och svensexan har de inte hittat nåt datum till än har jag fått veta. :( Man börjar önska att de börjat planera den lite tidigare. Men det har ju inte jag med att göra egentligen. Vill bara att han ska få en kul svensexa!
Vi har bestämt oss för att göra våra placeringskort som 11 augusti - ett hjärta vi fäster vid glasen. Ska iväg imorrn och köpa papper till det tänkte jag. Om jag lyckas bli frisk...