• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • mammaK

Är det någon mer än vi som kommer ha egna löften?

• Cameline

du måste nog skriva in sökorden igen..länken funkade inte riktigt..

• poppupp

sussen2007: Den kommer nog att bli jättefin när den är klar!!
    Brukar du vara inne på gamman.se? Såg att jag var medlem där men har nog bara varit inne där nån gång, för längesen... Är det en bra sida?

• cosmos

Hej alla Brudar....hamnade på den här tråden via att jag googlade på ödekyrkor på Gotland.Såg att MammaK ska/har gift sig där....den är ju helt fantastisk!!Det vill vi oxå göra!!Skulle vilja ha lite info....om du vill dela med dig så klart.Vart hade ni festen?Transporter?Vart bodde gästerna osv.Vi ska förhoppningsvis komma till skott 2008.....
    Jätte tack på förhand.Du får också höra av dig till min mail om du vill:stina_borjesson@hotmail.com
    -Kram

• mammaK

cosmos
    Mailade dig, pga av att tråden är 11 augustitillägnad. Så kan vi prata ödekyrka via mail=)

• poppupp

mammaK: Va mysigt det lät med få vara vittnen sådär!! Vi ska inte ha egna löften. Vi pratade om det ett tag, men det kommer inte att bli så... Ska ni ha det? Har ni skrivit dem än?

• mammaK

Ja vi ska ha "egna" löften. Jag hittade dom faktiskt här på BT och gjort dom lite mer till våra.
    Ja det var jättekul att få vara vittnen! En ära.

• sussen2007

Popupp: Nej, jag brukar inte va inne där. Har fått mitt medlemsskap på samma sätt; Velat se nåns bilder. Men nu har jag ju lagt in bilder där själv, så man kanske börjar använda det mer... ;) Kanske kan hitta dig där på nåt sätt?

• sussen2007

Cameline: Tack för länken. Det är dock inte Gotländsk vi har probelm med (den har vi noterna på) utan en annan som vi tänkt som utgång. Men nu har vi bestämt att ha Trumpet Voluntary istället. Den är nog också bra med trumpet och orgel. Jag vet att min bror har spelat den så förut! :)

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3