• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • sussen2007

Haha! Här sitter jag och har en dialog med mig själv! :) Jaja, känns lite fånigt!

• Cameline

sussen2007 : Den är ju jättevacker och och passar dig jättebra!!

Superfint!!

Och när man har på sig chiffong tycker jag att man känner sig så exklusiv..

• Cameline

Om du söker som vanligt på statsbiblan så ska du se i det högra hörnet en ikon t.ex. cd skiva för musik, en notikon för noter och en bok för en bok osv..så att du ta rätt och väljer noter..

• Willemo

Oj, Gud vad ni skriver! Har inte varit inne på ett par dar och det är ju massor med sidor:) Roligt med mycket aktivitet i tråden!

Lilla Li, underbart vackra bilder! Blir sugen på att göra själv också, fast jag vet inte om jag hinner eller vågar...

Sussen 2007, jättefin klänning!

Har sån bröllopsfeeling idag med tanke på dagens datum och vetskapen om att många bröllop pågår just nu. Snart är det vår tur.

• mammaK

Så nu har vi varit på bröllop. Dom var så fina.
    Det är faktiskt så att dom sökte vittnen här på BT och vi skrev att vi kunde. Så nu har vi varit vittnen för dom och dom var såå himla snälla och vackra.

• mammaK

Nu är det bara 5 veckor kvar!

• Cameline

mammaK : Berätta mer om bröllopet...

Nu är det verkligen inte långt kvar, jag har precis gått på mitt nattpass nu och har härliga 14 timmar på mig att komponera ett tal till A.

• sussen2007

Cameline : Jag hittar inte den där sökfunktionen. Kan du länka tror du?

• mammaK

Som jag skrev så var det ju så att dom sökte vittnen här på BT och vi svarade. Vi känner inte varandra innan. Så vi har mailat ett par gånger. Idag åkte vi till platsen som dom valt, helt underbart ställe med massor av blommor och grönt och ett litet fint lusthus. Vi hälsade på varandra, pratade en stund och sen kom vigselförrättaren. En jättetrevlig dam. Det var ju borgligt så det började med en gång. Hon sa massa fina ord om att dom var kärleken och massa. Sen läste hon en dikt som tjejen (skriver inte nicket fall att hon inte vill) hade hittat här på BT, den var jättevacker och dom blev jätterörda, han fällde ett par tårar och då fick man själv tårar i ögonen. Sen bytte dom ringar och pussades. Ett par gånger för att vi skulle hinna med att fota. Sen fick dom ett vigselintyg och var man och hustru. Det var jättefint och man blev rörd. Hur ska man själv klara det här??
    Sen fick dom lite gotländska presenter av oss och vi fick en jättevacker korg med massa saker i som tack. Det var verkligen jättefint och hade jag inte haft ett stort bröllop hade jag nog valt som dom!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3