• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Bruden Ringman

Cameline, har tyvärr inte någon bild på klänningen. Allt gick så fort när jag bestämde mig för den, var rätt upprymd över att äntligen ha hittat den, så jag glömde bort att ta några bilder. Vilken fin frisyr du har hittat föresten, kommer att passa jätte bra till klänningen.

Lilla Li, vad spännande med Secret Box. Låter som bilderna kommer att bli kanon.

• sussen2007

11 augusti : Jag har inte heller blivit hippad än... Och har ingen aning om när det kommer bli. Vet tyvärr inte heller när min sambos sexa blir, vilket jag gärna skulle vilja ha lite koll på...
    Åh, jag skulle också vilja göra en secret box! Jag har tom mailat massa fotografer och frågat om priser och sånt, men jag tycker att det är lite dyrt just nu... Tråkigt. Jag tror att det skulle va väldigt uppskattat! Vad har ni gett för er?

• Lilla Li

Cameline: Härligt! Det fick jag också i förra veckan.

Vi sitter och lyssnar på musik på kyrkomusik.se. Min sambo bara sitter och snörvlar och gråter. "Måste vi verkligen gifta oss - jag kommer bara gråta!" Hahaha. Söt.

• Lilla Li

sussen2007: Jag betalar 1800 kr för 1 timmas fotografering och 8 bilder i ett album.

• Lilla Li

YES! Jag hade lagt upp en sååå bra plan vad gäller psalmerna. Och jag fick igenom den! Exakt de psalmerna jag ville ha, exakt den ordningen jag ville ha, exakt de texterna jag ville ha. Jag är nöjd!

• sussen2007

Det var det billigaste jag hört hittills! Var är det nånstans?

• sussen2007

Åh, vad surt. Jag bor i Sthlm. Men, det kanske får bli till en bröllopsdag framöver istället! :)

• Lilla Li

sussen2007: Ja det blir ju lite långt förstås.

• poppupp

Kakan-07: Vilken underbar möhippa!!
    Jag har inte fått min än, och jag har noll koll på när det kan tänkas bli, och vilka som ska vara med... Så det kommer att bli en stor överraskning, när det än blir...

Vad gäller valsen så har vi övat en gång, och det gick inte så bra... Vi skulle vilja ha någon lugn låt att valsa till, några tips?

Cameline: Det kommer nog att bli en jättefin frisyr!

Lilla Li: Kommer nog bli supersnygga bilder, va glad han kommer bli!!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3