• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Lilla Li

mammaK: Vi har övat en gång. Min sambo är duktig på att dansa, jag är usel. "Vad stel du är" sa han - sen dess har vi inte övat mer. Haha. Men vi ska valsa till Nothing else matters eller Morning has broken.

Idag ska jag fotograferas för min secret box. Kl 14 är det dags. Har med mig ett vitt set, ett svart sett, mina vita brudskor och ett par gammelrosa skor med svart spets på. Ursnygg kommer jag vara! Återkommer i eftermiddag med en uppdatering.

• ElenaMaria

Jag bkev hippad på jobbet igår Mina underbara kollegor lurade iväg mig på ett möte och mötte upp med skumpa och jordgubbar. Och en tjej som har slutat kom också, bara för min skull! Jag är alldeles rörd och ganska trött idag

• mammaK

Lilla Li
    Ska bli kul att höra hur det gick.

ElenaMaria
    Vad mysigt, kul att dom överraskade så.

• Kakan -07

Lilla Li, åh vad spännande!!!
    Ge oss en rapport sen på hur det gick!

Angående vals så har vi tänkt göra det. Jag försökte ett tag att vi skulle dansa något annat, men sambon var fast besluten på traditionella valsen. Som ingen av oss kan!!
    Har inte övat ett steg och har dessutom svårt att göra det i vår lilla lägenhet. Finns liksom inte den ytan NÅGONSTANS. Vet inte riktigt hur vi ska lösa det. Öva måste vi ju...

• Cameline

Lilla Li : Jag vill också veta !!

Berätta!!

(Hemkommen från frissan, det kändes riktgt bra..tror banne mig att detta kommer bli bra med hår och make)..hihi

39 dgr kvar!!!

• 11 augusti

Låter spännande med Secret Box - vill höra hur det var sedan.

Vad många av er som har haft möhippa nu.... är nog snart bara jag kvar (?)
    Gruvar - det är lite jobbigt när man gillar kontroll. Vet när m2b får sin, men när jag luskar med vännerna så är alla bokade den ena och den andra helgen, hoppas bara inte att det blir vid en stor fotbollscup. Jag är alldeles för hängiven supporter till barnen och skulle ha svårt att glädjas åt en möhippa den helgen...

• Cameline

11 augusti : Va spännande då kan det ju blis när som helst nu..

• Willemo

Har inte heller fått nån hippa, men tror nog att nåt är på gång...

Skulle helst veta när den blir och vad jag kommer att utsättas för. Tycker inte om överraskningar. Tyvärr har jag ju ingen talan i saken:)

• Cameline

Dessa bilder visade jag för frisören..

Hon ska göra en bladning av bägge..Heidi Klum flätan lite längre bal på huvudet och liksom runt "orm" knuten..??
    Svårt att förklarar med ni kanske fattar..
    Tror ni det blir fint??
    tinypic.com/view.php
    tinypic.com/view.php

• 11 augusti

Carmelline:

Jodu, det är jättespännande. Tiden rusar fram och det är inte många helger kvar att spela på.

Det verkar som att du har hittat en finfin frisyr!

Willemo:
    Vi får väl gå runt och gruva oss tillsammans... Vad är det som gör att du tror att något är på g?

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3