11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Cameline: jag tycker det ser jättefint ut. Påminner lite om min "slarviga knut" också!
Nu har jag tagit secret box-bilder! Hahaha. Fick ju den här tiden inbokad i fredags så jag hade liksom inte hunnit bli nervös än. Trodde jag - jag babblade som en fåne och kom på mig själv med att hålla andan hela tiden!
Vi var som sagt på ett hotellrum då. Jag köpte en stor röd ros och hade med mig mina grejer. Först fick jag ha på mig det vita setet och låna en slöja av henne. Stod i fönstret med ryggen mot rummet och såg vacker ut - inbillar jag mig... Sedan tog hon kort när jag höll fram ena benet och tog på mig stay-upsen. Sen låg jag och åmade mig på sängen en stund.
Så bytte jag om till det svarta setet. Fick sitta i fönsterkarmen och se lite mer hård/sexig ut än tidigare, i vitt var det med oskuldsfullt. Satt i soffan och såg bitchig ut också.
Tror det blir skitbra. Jag fick överdriva alla rörelser - svanka 20 ggr mer än jag kan, vrida huvudet över axeln och vinkla ner hakan så mycket att jag knappt kunde titta upp in i kameran... Men det var kul! Hon var väldigt duktig på att få mig att slappna av ändå, och hon gav bra direktiv. Jag visste ju ingenting och har aldrig stått modell innan, hatar dessutom att röra på mig inför folk - känner mig jättedum! Så hon fick nog ge mer direktiv till mig än vad hon brukar.
Kul kul! Om nån vecka får jag en länk till en lösenordsskyddad sida på nätet där jag får gå in och kolla på typ 25 bilder. Sedan får jag välja 8 och göra ett album av dem. Ska se om det finns någon som är såpass fin att jag vill göra en förstoring av den och ha i sovrummet också.
Lilla Li: Låter jättekul!!! Är övertygad om att din blivande kommer tappa hakan!
Ska helt klart ha det här i åtanke när första bröllopsdagen kommer (även fast jag måste erkänna att jag blir sugen redan nu, men jag har ju redan köpt en morgongåva! ).
Lilla Li : Whow...
Vilka bilder det kommer bli!!
Du är säkert skitsnygg och bilderna kommer han att uppskatta MYCKET!!
hihi
Kakan -07 : Tack!
Hade faktiskt också din vackra knut i åtanke när jag letade bilder..
(så jag snodde lite idéer från dig..hoppas d e ok)
cameline: självklart!
Kakan -07 och Cameline: Ja det var jätteroligt. Längtar tills bilderna kommer! Beroende på hur de ser ut så kanske ni får kika på ett par.
Lilla Li : JAAAAAAAAAAAA!!
Jag vill se..
Kolla in dessa vackra bröllopsfoton från denna fotograf..hoppas att ens egna blir
lika bra..
www.peterprior.com/
Cameline: Ja de var verkligen jättevackra! Gillar bilden där det speglas i solglasögonen!
Åhh nu kom han hem med 5st långstjälkade röda rosor till mig bara så där..
Hihi..måste få skryta lite