• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Kakan -07

Irrepirre, ser fram emot din berättelse!

ElenaMaria, ja, det är verkligen jättenära!! Har du fått några hintar om möhippan, eller vad är det som gör att du tror att den är nu till helgen?

• ElenaMaria

Kakan -07
    Min blivande man jobbar varannan helg, så de helgerna går förmodligen bort och jag tror ju att det blir i juli (och hoppas, för helgerna i augusti lär jag ju vara lite upptagen med annat. Och då är det bara två helger att spela på och några av mina vänner vet att jag ska göra en secretbox den ena lördagen, alltså är det bara den här lördagen kvar Men vi får se om jag har rätt....

• Kakan -07

Ah, då förstår jag! Men det kan ju vara så att de gör Secret Box'en till en del av hippan!

• ElenaMaria

Kakan -07
    Ja så kan det ju vara, och det vore urkul, men min magkänsla säger att de tinte blir så då jag vet att de planerat länge och det här datumet (för secret boxen alltså) nyss blev spikat. Men det är spännande det här

• Kakan -07

Ja, ovissheten är spännande!
    Hoppas att det blir en bra dag, när än det blir!

Något annat nytt för er tjejer?
    Det känns som att vi har det mesta avklarat. Bara småsaker kvar att fixa. Skriva klart gästpresentationerna och så.

Är det någon som har tips på bra present i 400-kronorsklassen till en bestman? Han bor i USA och åker strax efter bröllopet, så det går inte riktigt med vad som helst (typ middag eller så).
    Vi har hjärnsläpp... till de kvinnliga medhjälparna på bröllopet har vi köpt Hope-halsband.

• Cameline

I morgon bär det av till frissan för klippning och slingning en sista gång innan bröllopet. Det braiga är att hon som jag ska till imorgon även ska gör hår och make..så imogon måste jag ha klart för mig hur jag vill se ut..

Ska begrava mig i alla brudtidningar nu tänkte jag och kolla nogrannt..

• Bruden Ringman

Kakan-07, vilken urmysig möhippa du verkar ha haft. Längtar också tillbaka till min

Cameline, Seneca är helt underbar, du kommer att vara ursnygg i den. Den suktade jag efter sedan i januari när jag provade den första gången. Men plånboken och framförallt m2b protesterade högljutt. Så i april var jag inne i butiken igen (bor ju 25 mil från Stockholm) och då hade de fått in en annan klänning som var precis en sådan jag tittat efter i säkert 10 butiker och på internet. På fem minuter hade jag bestämt mig att den fick det bli. Det är en klänning från Ginnis, tydligen ett nytt märke i butiken som de inte haft tidigare. Och det bästa av allt är att den "bara" kostade en tredjedel av Seneca . Men jag är lite avis dig. Så nu är jag bara nervös över att den ska hinna komma i tid, men det har de lovat.

• mammaK

Ikväll övade jag och min sambo på valsen, vi har övat 3 ggr och det är redan myyycket bättre n första gången.

Ska ni ha valsen/dansen?
    Vilken låt kommer ni dansa till??

• Cameline

Bruden Ringman : Åhh blev nyfiken på din klänning, Ginnis gör ju jättefina klänningar.. har du en bild???

Jag föll hårt för senecan faktiskt..jag har däremot lite mage (vilket klänningen inte gillar)..men va sjutton tänkte jag..har nu beställt en sk body wrap som håller in magen och allt annat "sladder".. hihi..får byta om inför bröllopsnatten till spetsunderkläderna sen..

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3