11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Jag kommer nog ha Sloggi's sömlösa trosor och en vit behå som jag beställde från Wonderbra. Förmodligen blir det också en mindre snygg "midjeformare" också. Har egentligen inget direkt överflöd, men klänningen sitter ändå snyggare när jag har den på mig.
Sen till kvällen byter jag om till ett babydoll-set i vitt från Victoria's Secret.
Jag ska ha någon super BH med mycket lyft i under klänningen, tänkte köpa den i nästa vecka, samt sköna trosor. Tänker ha med några extra också, om det är varmt och svettigt. På kvällen byter jag till en vit bustier från Kappahl med vita stayups och vita stringtrosor i spets
Under bröllopsdagen kommer jag ha en sådan här: och vanliga trosor. Inga strumpbyxor.
På bröllopsnatten byter jag om till följande:
www.eliteladies.se/varor.asp&ukat=Stayups&vara=sh6618&b= den vita varianten
www.helenasunderklader.se/shop/ den vita varianten
Och så ska jag köpa vita trosor och behå i spets som jag ska ha till.
Oj... Länken kom inte med. Under bröllopsdagen har jag alltså en sån här: www.helenasunderklader.se/shop/
tolkienbrud : fin hemsida!!
Lilla Li : Ojojoj den vita varianten var supersnygg..ska försöka hitta en bild på min..
Kakan -07 : babydoll set lät inte heller fel..
Cameline: Tack! Ja jag är himla nöjd. Ska till Göteborg i helgen så jag hoppas hitta trosor och behå där.
Lilla Li:
Snyggt! Lycka till med shoppandet!
www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=ZU-198786&page=%203&cgname=OSSLPWEDHON&rfnbr=977
Här är mitt, om nu länken funkar...
Vilket den förståss inte gjorde. Provar med en annan: www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V227696_W96RGB.jpg
Kakan -07: Läckert!