11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Tror att vi 11:e aug brudar kommer bli de allra vackraste!!!
Nu närmar det sig verkligen=)
Så här känner jag mig när jag lägger mig om kvällarna och drömmer om hur härligt livet är...
tinypic.com/view.php
Åhh vad söt. Man saknar när barnen var så små=) Även om dom ännu är små, men inte bebisar.
Kan ett barns ansikte vara mer målande...
Den är verkligen jättesöt..dessvärre inte min
Googlade fram den..
ok. där säger bilden verkligen mer än 1000 ord.
Åååå vad tiden går fort, om 42 dagar är vi alla gifta. Har en liten sentimental stund just nu mitt i natten och sitter och stirrar på vår hemsida inför bröllopet. Kan inte sova när m2b är på svensexa. Det är väl märkligt, när han är hemma sover jag som en stock, men så fort han är borta sover jag ur uselt, fast vi varit ett par i nio år, har två barn, hus och två kombibilar , satan vad jag saknar honom. Hoppas han har haft en kul dag och får en kul natt, han kommer inte hem förens i morgon.
Här är vår hemsida föresten om ni vill kolla:
20070811.weddingannouncer.com
Carmeline, den där bebisen såg bra gosig ut. Jag väntar med spänning på att bli moster för första gången i mitt liv. Bebisen är beräknad att komma till världen 12 juli så nu är det bara 12 dagar kvar . Sedan blev jag faster för andra gången i mitt liv för 3 veckor sedan. Så jag har verkligen några bebisar att gosa av mig på nu när mina egna har blivit ett par år och inte är lika "gosvänliga" längre
Bruden Ringman
Jag ser att ni sitter på Tacohuset Celine i VIsby!!
mammaK,
Det stämmer, det var ett par år sedan
Vi var faktiskt där och åt i onsdags.
Det är en bra bild.