• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • 11 augusti

Kakan -07

Wow, det där var läckert!

• Cameline

Kakan -07 : skitsnygg rent ut sagt!!

Så här ser min ut typ..(ser ut som hon har osorna utanpå..det ska inte jag ha)

tinypic.com/view.php

• Lilla Li

Cameline: Om det är med strumpebandshållare till så rekommenderar jag att du har trosorna utanpå. Annars kan man nämligen inte gå på toaletten utan att behöva knäppa upp strumpebandshållaren varje gång...

• Kakan -07

Cameline, Lilla Li och 11 augusti: Tack!

Cameline och Lilla Li, era var också jättefina! Det finns ju så mycket snyggt att det är svårt att välja!

• Bruden Ringman

Vårt osa går ut idag. Av totalt 54 gäster har en tackat nej, han bor på Hawaii så det är förståligt att han inte kan komma hem. Annars har alla tackat ja, så vi är helnöjda med utfallet

Var och hämtade våra ringar igår och vi är så nöjda, går och provar på min ring hela tiden, den kommer att vara utsliten till den 11 augusti .

I morse var grabb-gänget här och hämtade m2b för sin svensexa. Han fick börja dagen med en snaps "Bäska droppar", god frukost . Är lite avis, vill ha möhippa igen för det var så himla kul.

Vilka fina underkläder ni har hittat! Har själv inte fått ordning på det bekymret ännu, men får ta en shoppingtur till närmsta storstad snart. Börjar bli lite stressad eftersom jag ska göra en Secretbox om några veckor och iofs kan jag ju vara naken

• Cameline

Bruden Ringman : va spännande med din blivandes svensexa..(Vet hur du känner, jag vill också ha en till möhippa)

Har ni andra blivit hippade förresten???

Spännande med secret box..berätta..har du tänkt ngt tema för fotona?

Ringen har vi inte hämtat ännu..måste vänta tills veckan innan..Men jag vill såå gärna få prova den vackra lilla gnistrande saken..

• Lilla Li

Hipp happ så är jag plötsligt inbokad för en secret box-fotografering på tisdag!

Mailade en fotograf igår som jag vet är duktig och som fotograferar såna bilder. Hon ringde upp mig på kvällen och sa att hon hade en tid ledig på tisdag om jag var intresserad. Så idag har jag köpt de sista underkläderna jag behövde + ett svart set för hon sa att det kan vara snyggt att fotas i det också.

Det roliga är att de använder ett hotellrum för att fotografera i. Alltid som hotellrum - och det råkar vara samma hotell som vi ska bo på på bröllopsnatten! Så roligt! Det blir ju väldigt passande, nästan som om jag kom på det själv...

• Cameline

Lilla Li : Kör du med ngt tema?? Känner mig så osäker på vad man ska göra på bilderna..eller snarare hur man ska se ut??

• Cameline

6 veckor kvar idag!!!!!!

jiiipiiii

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3