11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Cameline: Vi har inte haft några problem med det. Anledningen till varför folk kanske upplever dem som opålitliga är väl för att det egentligen räknas som taxi när man skjutsar folk på det viset. Därför ser de alltid till att man träffas chauffören innan bokat datum så att man om någon skulle fråga kan säga att man "känner" varandra. Vi mailade dem och sa vilken bil vi var intresserade av, sedan kontaktade bilägaren oss. Han är en vanlig privatperson så det känns hur lugnt som helst. Och vi träffade ju honom som sagt igår, så även om BFM av någon anledning skulle vara opålitliga så vet vi ju att han kommer oavsett.
Mailade in till blomsterbutiken idag hur jag vill ha min bukett..Vad tycker ni?
tinypic.com/view.php
Med dessa rosa astilbe i buketten..
tinypic.com/view.php
Ville ju helst ha pioner med de är inte i säsong i aug.
Cameline, tycker den ser jättefin ut! Kommer bli kanon!
Lilla Li : Vi borde nog också göra ngt likande så man kan vara lugn..
Han er chaufför sagt ngt om hur man gör om han kulle bli sjuk??
Kan ngn annan hoppa in???
Tänker ofta på sjukdomar nu..tänk om prästen blir sjuk eller jag eller om pappa är sjuk eller mamma..eller häst chauffören, eller hästen.. eller bil chauffören.. ja..osv..
Tänker ni på sjukdomar??
Kakan -07 : Tack..den kanske är lite i det puttinuttigaste laget med jag gillar rooosa...
Cameline: Om chauffören blir sjuk eller bilen går sönder eller något liknande så betalas pengarna tillbaka till oss. Så ska det fungera enligt BFM.
I övrigt tänker jag inte särskilt mycket på det. Om gäster är sjuka är det såklart synd. Om vi blir sjuka är det också synd, men det är ju inte så att vi inte komma "genomlida" dagen ändå - spelar ingen roll om vi är sjuka, gifta ska vi bli! Och om andra personer som hjälper till (chaufför, restaurangchef osv) är sjuka så är det faktiskt inte vårt problem - jag litar på att de har någon de kan kalla in istället.
Lilla Li : Jo jag antar att man får tänka så..Men låt säga att man blir så sjukt att man inte kan stå..ska man låta gästerna gå på festen i allafall eller ???
Cameline: Haha jo om man är så sjuk så skulle jag nog bara delta i vigseln och sedan låta gästerna ha sin fest ändå. Tror risken är väldigt liten dock...
Är det ingen fler än jag som vill delge sina underkläder för den stora dagen?
Hjälp!
Nu är det bara 43 dagar kvar tills man blir gift! Men ändå känns det som det är mycket kvar... Bröllopsklänningen är inte helt klar, osadatum har inte gått ut än så det ska göras festprogram, bordsplacering m.m.
Det känns lugnt, fast ändå... Hjälp! Bara 43 dagar kvar...
Ta gärna en titt på vår hemsida och ge feedback.
idaochgoran.weddingannouncer.com/