• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Japp Vänner, håller med Lapinette. Skriv en rad varje dag så att vi vet när det hänt ngt (jag får väl iofs ett mess ganska snart efter ). Spännande! Du verkar lugn och cool också...

• Victory

Och förresten; skulle jag ringa nu skulle jag bara storböla i telefonen. Ingen hit att gå rödgråten till fikat sen...

• mugglesfan

Victory: det låter som typiskt manligt beteende (ursäkta, visst finns det undantag också!). Mkt irriterande men det viktigaste är ju att ni får hjälp. Och eftersom "felet" ligger på hans sida kanske det tar emot extra för honom att ringa? Kan du inte gå ut och ringa från mobilen? Det kommer att kännas jätteskönt när du väl har ringt! Så är det alltid, man skjuter upp det och sedan när man väl har gjort det så är det så skönt att det är gjort att man undrar varför man gick och sköt upp det och våndades

• Victory

Ja, vad spännande att det snart börjar dimpa ner små bebisar i tråden också! Då kommer det att börja handla om amningsproblem och röda utslag och sånt istället!

• Victory

Muggles: Ja, det var ju en smart idé! Oj, vad förvånad han kommer att bli när jag säger att jag har ringt! Då tror jag att han verkligen kommer att ligga i och försöka för han vill säkert inte gå på nån undersökning!

• Victory

Oj, jag är verkligen inte trevlig på jobbet idag! Snäser av den ena efter den andra... Får nog skärpa mig lite. Men det är svårt när man har en klump av gråt i halsen... Tror jag stålsätter mig genom att vara kylig istället.

• BrudSommar2006

Vänner-fan, lycka till! Du verkar ju hur lugn som helst över det här, vad är din strategi vad det gäller bedövning och annat?

Victory, ring! Även om det är orättvist att du måste ta tag i allt så gissar jag att det kommer att kännas bättre att du i alla fall har gjort någonting av det mer än att bara gå och må dåligt och ingenting händer.

Lycka till i morgon Lapinette, tänk, det känns som igår när du först skulle ringa frissan och sedan fixa tid för prover och nu är det redan dags för provsvar!

Mindre, var är du, har du ledigt hela veckan kanske? Har du svimmat av lyckoruset?

• Moppy

Hej i nya tråden!
    härligt att vara på G med ny tråd. Nya tag och nya sidor att fylla ;)

victory - som jag sagt innan, det kommer kännas mycket bättre när ni tagit tag i detta. var är det ni bor nu igen? som sagt om ni bor i sthlm, ring till andrologen på sophiahemmet, superenkelt och smidigt, verkligen inget svårt.

Syrran - jag är i v 11, så ännu inte ute ur MF-risk-perioden... vet inte om vi känner varandra? jag känner folk som bor i japan men inte som jobbar där periodvis ;) ;)

• mugglesfan

Victory: jag känner verkligen med dig, vet själv hur svårt det är att vara trevlig på jobbet när man har problem...

• Moppy

Koko - vi andra producerar ju bara 1 ägg per månad och har på något sätt blivit gravida på det, så 2 ägg tycker jag låter lovande. Jag håller verkligen tummarna!!!!

Svar på tråden När märker man av det?