• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Själv fick jag riktigt mycket hopp av Mindres plus!! :)

• Lapinette

Sweet - kände likadant! Sprang omkring här hemma och yrade omkring och vart jätteglad. Det finns hopp!

• sweetstreet

Ja hoppet är ju det sista som lämnar en!!!!! :)

• Page

Mindre, vilken härlig avslutning på den gamla tråden och vilken hoppfull inledning på den nya! Detta är ju så underbart så jag kan ingen annat än att fälla en glädjetår och skrika ut: GRATTIS TILL PLUSET!!!!!!!!!

• Storasystern

Jisses vilken aktivitet en helgdag! :)

Kokos - grattis till äggen! Vet att du hade velat ha fler, men jag håller med Sweet - de som lyckades mogna är säkerligen de bästa!!! Håller tummarna för att allt funkar och att äggen delar sig som de ska!!!

Page - du har inte försvunnit helt! Hurra! :)

Sweet din lyxlirare - ha det så himlans skönt på semestern!!! Såååå avis är jag!

Har börjat räkna dagar här nu. Bara 6 dagar kvar, sen bär det äntligen av hemåt!!

Moppy förresten, är du inte i v. 12 snart??? Vill ju se ett ansikte ju! :) Är det möjligen så att vi känner varandra? *undrande*

• sweetstreet

Page!

Vad kul att du är i tråden igen!!! :)
    Är allt bra?
    Hur gick det med ÄLandet?? Sist du var i tråden (tror jag) så var det väl aladåbdax eller??

• sweetstreet

Syrran,

Bara 6 dagar kvar!! Måste kännas jätteskönt!
    Tycker denna japan-period gick rätt snabbt ändå? men det kasnke bara är för att jag tycker den senaste månaden gått rasande fort.
    Kanske känns det inte alls likadant för dig? :?

• mugglesfan

Hej allihop! Är jag först idag - oj! Brukar aldrig vara morgonpiggast. Det var liv i kistan i natt, ojojoj. Bökades och kullerbyttades och sparkades, knappt så morsan fick sova

Koko: vad tråkigt att cystan kommit tillbaka. Vet du vad endo beror på? Men 2 ägg är bättre än inga (el ett) iaf. Förhoppningsvis blir det bra delning på båda! Hur länge ska de växa till sig nu och när sätts de in igen? Du har säkert redan svarat på detta men minnet är kort Ska du alltså ha en mens emellan först?

• Victory

Hade en riktigt dålig dag igår! Den spenderades låååångt ner i det djupa hålet... Tror jag håller på att bryta ihop. Känns som om vi aldrig kommer att lyckas. Försökte få mannen att förstå hur jag känner det. Men han verkar tro att det bara kommer att "fixa sig" av sig självt. Har vi inte fått till ett riktigt försök på snart ett år så tror jag inte att det plötsligt bara löser sig! Det sista jag vill är ju att sätta ännu större press på honom men jag måste ju få ventilera mig ibland också, annars kokar jag upp inombords. Det känns som om han inte engagerar sig eller bryr sig. Själv säger han att han är lika ledsen som jag men att han inte visar det utåt.

Känns som om jag bara skriver här när jag mår dåligt. Förlåt! (eller så är det så att jag mår dåligt JÄMT! )

Nu hoppas jag bara att tantj*ävlen kommer snart. Är på dag 36 men om jag hade äl när jag tror (om jag hade det alls) så dröjer det nog ännu en vecka innan hon kommer. Suck och stön! Hon har ju varit så regelbunden de senaste månaderna, varför ska hon börja trilskas nu!?

(Bortse från detta inlägg och fortsätt i samma glada anda som tidigare)

• Victory

Kanske skulle säga att vi båda var helt ínne på att nästa gång skulle vi verkligen gå in för att lyckas och satsa(!) ALLT! Typiskt då att mensen ska krångla. Tänkte inte använda några äl-test men börjar kanske tänka om för annars har jag ju ingen koll alls!

Svar på tråden När märker man av det?