• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Piggelin - vi har vita veckor...det är ju nästan som att vara gravid fast utan att få det roliga (bebisen) *SUCK*.

• sweetstreet

Lappis!!!!
    Hur många vita veckor har ni planerat???

• Lapinette

Bara mellan mens och fram till ÄL så det är inte så långt. Fast det kändes frestande med afterwork i fredags då solen sken och lunchstället hade en champagne och ostron after work.

• sweetstreet

Mhmmm. Det är just sådana gånger det är svårt att hålla emot...! ;)

• Lapinette

Absolut! Annars har vi mest hållt oss hemma i helgen. Maken är antingen förkyld eller lider av pollen, vilket fall som helst är han genomsnorig så det har underlättat att stå emot vinet. Sprit och öl klarar jag mig utan det är vin och champagne som är gottis när man lagar god mat.

• sweetstreet

Hahaha!!!!

Själv kan jag bli otroligt ölsugen också! :?

När det är sol ute och man vill ta en öl efter jobbet....

• sweetstreet

Vad är det du ska göra på kollen nu igen Lappis? Är det blodprov och allmän "gynkoll" eller är det mer än så?

Visst är det på torsdag?

• Lapinette

Har ingen aning om vad som händer på torsdag. Har lämnat blodprov så jag lär få svar på vad det gav men mer än så vet jag inte.

• Lapinette

Är inte mycket för öl men kan absolut dricka någon om jag hamnar på en pub eller om jag äter mexikanskt.

• sweetstreet

Å jag hoppas vekligen att allt fixa sig nu när du/ni kollar upp er!!

Svar på tråden När märker man av det?